5 نفر در انباری فاز 2 دستگیر شدند + تصاویر

5 نفر در انباری فاز 2 دستگیر شدند + تصاویر

شب گذشته 5 نفر در داخل یکی از انباری های فاز 2 شهرک اکباتان و در حالی که مشغول مصرف مواد مخدر بودند دستگیر شدند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، ترددهای مشکوک برخی افراد به پارکینگ و انباری یکی از بلوکها در فاز 2 در نهایت منجر به بررسی موضوع توسط مأموران کلانتری 135 آزادی گردید و مشخص شد که مالک از انباری خود برای میزبانی و پذیرایی از افراد معتاد که همگی آنها ساکن اکباتان بوده اند استفاده می کرده است.

در همین رابطه و طی حضور مأموران کلانتری در محل انباری مورد اشاره علاوه بر دستگیری 5 نفر که مالک 45 ساله انباری نیز در میان آنها حضور داشته 50 گرم هروئین و مقادیری شیشه کشف گردید که البته هنوز مشخص نشده است مخدرهای مکشوفه برای مصارف شخصی و گروهی بوده یا اینکه توزیع و فروش مواد مخدر نیز در همان مکان صورت می گرفته است. گزارش کشف مواد مخدر ضمیمه پرونده دستگیری این افراد به مراجع قضایی تحویل شده است.    

به گفته یکی از ساکنین این بلوک از مدتها پیش انباری مورد اشاره محل تجمع افراد دیگری از بلوکهای دیگر شده بود و متأسفانه مالک انباری که خود نیز ساکن بلوک بوده به اخطارهای اعلام شده توسط همسایگان توجهی نمی کرده است.

طبق اطلاعات بدست آمده رفت و آمدهای این انباری به مد 3 روز تحت نظر نیروهای نامحسوس کلانتری 135 آزادی قرار داشته و در زمانی که احتمال داده می شده بیشترین افراد در آن حضور دارند کار دستگیری خاطیان به انجام رسیده است.

نظارت و کنترل دقیق رفت و آمد ساکنین به محوطه پارکینگ ها در اکباتان جزو وظایف اصلی مدیران و دست اندرکاران بلوکها محسوب می شود و اینکه یک انباری کوچک به راحتی پاتوق افراد خلافکار می شود جای سوال و بررسی بیشتر دارد. 

آلات استعمال مواد مخدر که توسط یکی از افسران مواد مخدر کلانتری 135 آزادی از داخل انباری کشف شده است

منتشر شده در دوشنبه 2 ارديبهشت 1398       کد خبر : 8965
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح