مدیران «تکراری» در یک قدمی مگامال + تصویر نامه

مدیران «تکراری» در یک قدمی مگامال + تصویر نامه

هر چقدر در طول سال گذشته نسبت به پیشرفت پروژه مگامال در شهرک اکباتان و نزدیکی آن به تمام شدن خوشبینی و امیدواری وجود داشت در سال پیش رو این روند معکوس شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، آهنگ تغییرات همانطور که در گزارش های قبلی هم عنوان شد در شرکت نگین آرای آسیا شروع شده و بر همین اساس نفرات جدید به تیم اجرایی مگامال اضافه شده اند که البته شاید اطلاق پسوند «جدید» برای برخی چندان درست نباشد چون در یک مورد سید مجتبی شفیعی که 2 سال پیش مدیر عاملی را تحویل نفر فعلی داد حالا به عنوان مشاور ارشد مدیر عامل منصوب و یک سری مسوولیتهای نفر اول را بر عهده گرفته است و بدین ترتیب مدیر «تکراری» بازگشته است.

در این زمینه برخی از افراد مطلع از شفیعی به عنوان مدیر عامل آینده شرکت نگین نام می برند اما اطلاعات بدست آمده نشان میدهد که اولا وی کارمند دولت است و برای مدیر عاملی در شرکت نگین باید پروسه «انتقالی» را طی کند و از طرف دیگر یکی از مالکین فود کورت به دلیل اختلافات مالی درصدد پیگیری موضوع مورد نظر از طریق مراجع ذیصلاح می باشد و ممکن است با حضور قطعی وی این حجم از اختلافات که از گذشته وجود دارند بیش از پیش نمایان و راهی مراجع مربوطه شود.

البته در کنار همه اینها پاشنه آشیل واقعی شفیعی کارنامه وی در طی مدت حضورش در مگامال می باشد که چندان خوشایند به حساب نمی آید چون درصد پیشرفت فیزیکی پروژه مگامال در زمان حضور وی نیز خیلی ناامید کننده است و عدد زیر 3 درصد را در مدت زمانی کمی بیش از 2 سال نشان می دهد که حتی در مقطعی قابل توجه این عدد تنها 2 دهم درصد بوده است. نامه ای که در متن خبر آمده است به خوبی تأیید کننده مطب فوق می باشد.

در این حال و اوضاع وضعیت مدیر عامل فعلی یعنی سید یاسر نیازی نیز چندان باثبات نیست. هر چند که خود در گفتگوهای خصوصی دم از «ماندن» می زند اما شواهد و قرائن نشان می دهد که دیگر حامیان قوی در پشت سر وی وجود ندارند و این موضوع حتی در میان زیردستان نیز سرایت کرده است. مدیرعامل فعلی حالا بسان مردمی می ماند که «شاید» آخرین تلاشهایش را صرف می کند تا با انجام چند حرکت تأثیر گذار، ماندگاری خود را به اثبات برساند. حرکتهایی که با توجه به بدهی های بالفعل شرکت نگین قدری دشوار و نشدنی به نظر می رسند.  

به هر حال همانطور که عنوان شد در سال گذشته با افتتاح بخشهایی از مسیر تردد به مگامال و فودکورت امیدواری هایی برای بازگشت رونق به مگامال، پایان پروژه، افتتاح بخش دوم مسیر دسترسی (خروجی) و حتی راه اندازی فضای سبز وجود داشت اما فعلا باید تنها نظاره گر بود تا در نهایت مشخص شود چه زمانی می توان دوباره خوش بینی های سابق را به چنگ آورد.   

منتشر شده در دوشنبه 30 ارديبهشت 1398       کد خبر : 9058
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح