افزایش سرعت ساخت و ساز غیر مجاز در بیمارستان صارم

افزایش سرعت ساخت و ساز غیر مجاز در بیمارستان صارم

پس از واکنشی که طی هفته های گذشته شهرداری منطقه 5 نسبت به ساخت و سازهای غیر قانونی بیمارستان صارم در شهرک اکباتان انجام داد و درب ورود و خروج پارکینگ این بیمارستان را تنها برای ساعتی مسدود کرد، حالا مشاهدات صورت گرفته حکایت از بالا رفتن سرعت ساخت و ساز غیر مجاز در این مجموعه درمانی دارد.

به گزارش «4 اکباتان»، یکی از محورهای اساسی ساخت و ساز در بیمارستان که شهرداری قویا آن را بدون مجوز اعلام کرده است «ضلع جنوبی» ساختمان صارم می باشد. بخشی که حالا هر رهگذری به سادگی می بیند که «سَردر» جدید بخش اورژانس صارم در حال اتمام و رسیدن به مرحله بهره برداری است.

به عبارتی صارم نشین ها در نظر دارند که بخش اورژانس که تا پیش از این بیماران از ضلع غربی به آن وارد می شدند را به طور کلی به ضلع جنوبی انتقال داده و از فضای اورژانس فعلی برای سایر بخش های احتمالا جدید التأسیس استفاده نمایند.

به گفته همسایگانی که در نزدیکی بیمارستان زندگی می کنند تقریبا در بیشتر ساعات شبانه روز می توان صدای فعالیت عمرانی را در محدوده مورد اشاره به راحتی شنید و با توجه به شواهد موجود به نظر می رسد تمرکز مدیران اجرایی صارم بر روی تمام کردن ضلع جنوبی باشد.

در همین زمینه پیگیری ها از اداره حقوقی شهرداری منطقه 5 نشان می دهد که تلاشها برای اخذ دستورات قانونی برای جلوگیری مجدد از روند فعالیت ساختمانی بیمارستان در به شدت در حال پیگیری است و احتمال اینکه طی روزهای آینده اتفاقات مهم دیگری در این زمینه رخ بدهد اصلا غیر محتمل نیست.  

در کنار موارد مطرح شده بحث خروجی یا رأی نهایی کمیسیون ماده 100 شهرداری نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که قطعا باید بیشتر مورد توجه واقع شود و طی روزهای آینده علت صدور رأی اولیه بر علیه بیمارستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

منتشر شده در سه شنبه 26 آذر 1398       کد خبر : 9557
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح