خانم شهردار در این شرایط پایت را از روی گلوی کسبه اکباتان بردار!

خانم شهردار در این شرایط پایت را از روی گلوی کسبه اکباتان بردار!

شیوع ویروس خطرناک کرونا و جو روانی روانی ناشی از آن شرایط سختی را برای کسبه آنهم در روزهای پایانی سال رقم زده است. وضعیتی که همین حالا باعث شده بسیاری از کارشناسان اقتصادی صحبت از بسته های حمایتی برای اصناف را به میان آورند اما این همراهی خیلی در مواضع برخی مدیران شهرداری تأثیری ندارد.  

به گزارش «4 اکباتان»، طی 48 ساعت گذشته اخطاریه هایی مبنی بر جمع آوری یک سری تابلوهای «سردر» مغازه ها به کسبه شهرک اکباتان ابلاغ شده است و این در حالی است که این روزها یعنی روزهای پایانی اسفند ماه تقریبا اکثریت کسبه و اصناف شهر تهران به دلایل حواشی بیماری کرونا در رکود عجیبی به سر می برند. اما در همین شرایط «خانم شهردار» در شهرداری ناحیه 6 منطقه 5 بدون در نظر گرفتن وضعیت کلی جامعه به دنبال پیاده سازی برخی ژستهای مدیریتی می رود فارغ از اینکه اقدمات او چه میزان از عصبانیت را در سطح جامعه رواج می دهد!

در رابطه با اخطارهای صادر شده ذکر 2 پرسش ضروری است که بد نیست مدیران شهرداری ناحیه 6 نسبت به آن توجهات لازم را مبذول دارند.

نخست: تابلوهایی که برای آنها اخطار صادر شده، تابلوهایی نیستند که امروز و دیروز نصب شده باشد و قدمت برخی آنها به بیش از 5 سال گذشته و حضور 3 شهردار اسبق ناحیه باز می گردد. چگونه است که این تابلوها ظرف سالهای گذشته قانونی بوده و حالا یک دفعه غیر قانونی شده؟ یا حداقل امکانش نیست در این شرایط کمی صبورتر برخورد شود؟

دوم: «گر حکم شود که مست گیرند، در شهر هر آنچه هست گیرند». بر اساس همین بیت زیبا لطفا خانم شهردار بفرمایند اگر قرار به اجرای این مقدار برخوردهای ضابطه مند هست که تابلوهای 5 سال پیش هم شامل آنها می شود، پس تکلیف ساخت و سازهای غیر قانونی ناحیه 6 که خانم شهردار به دفعات قول برخورد با آنها را داده چه می شود؟ و چگونه پس از عدم رسیدگی به آنها (مورد میدان سالاری کوی بیمه و مغازه نانوایی در فاز 2) حالا نوبت جمع آوری تابلوهایی شده که از گذشته وجود داشته اند؟      

در خاتمه و خطاب به شهردار تازه کار ناحیه 6 باید گفت: خانم عبدالهی در همه جای دنیا شهرداری ها به روز بودن خود را با همراهی و همدلی بیشتر با مردم به نمایش می گذارند. هر چند که شما در نمایی سر و ته معتقدید که مردم باید به سمت شهرداری بیایند! (طبق گفته های خوتان) اما بپذیرید که این نحوه برخوردها حداقل انسانی محسوب نمی شود. پس تا دیر نشده پایتان را از روی گلوی کسبه اکباتان و حومه بردارید و اجازه دهید در این سیاهی بازارشان بیش از این خون دل نخورند چون این میزها به کسی وفا نمی کند و همانهایی که شما را یک شبه شهردار کردند هم به درستی نمی دانند که درسال آتی و با بازگشایی مجلس یازدهم چه اتفاقاتی رخ می دهد.  

منتشر شده در دوشنبه 19 اسفند 1398       کد خبر : 9770
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح