جوانگرایی در ترکیب امنای مسجد فاز 3 اکباتان

جوانگرایی در ترکیب امنای مسجد فاز 3 اکباتان

مسجد امام رضا (ع) واقع در فاز 3 شهرک اکباتان در پی بوجود آوردن یک سری تغییر و تحولات می باشد و بر همین اساس احتمالا می توان شاهد جایگزینی برخی آدمهای پا به سن گذاشته بود.

به گزارش «4 اکباتان»، جوانگرایی بی شک می تواند منابع قابل توجهی از انرژی های بالقوه را به همراه داشته باشد و با توجه به این اصل همیشه بکارگیری نیروهای جدید و توانمند یکی از اصول مهم مدیریتی قلمداد می شود. در همین زمینه و طبق اخبار بدست آمده تغییرات یا به عبارتی «جوانگرایی» در ترکیب امنای این مسجد انجام و آنطور که نهادهای مرتبط اعلام کرده اند یکی از اعضای قدیمی این مسجد یعنی «ولی محمد جوکار» که سابقه سالها عضویت و خدمتگزاری در مقام امنای این مسجد را در کارنامه دارد جای خود را به نیروهای جوان و تازه نفس داده است.

شاید در نگاه اول حضور یا عدم حضور یک فرد آنهم در ترکیب امنای این مسجد چندان دارای اهمیت نباشد اما گاهی اوقات یک سری افراد بواسطه سالها حضور خود مدلی متفاوت که بر اساس تجربیات و دیدگاههای خود شکل گرفته است را به سیستم تحمیل می کنند که البته در این مورد نامبرده طی سالها حضور خود در موقعیت های گوناگونِ خدمت به مسجد امام رضا (ع)، اقدامات ماندگاری را به انجام رساند.

به هر صورت و بر اساس تصمیمات اخذ شده قرار است تغییراتی در ترکیب امنای مسجد فاز 3 اکباتان به وقوع بپیوندد. تغییراتی که اجرای آن شهامت خاصی را می طلبد و به صورت معمول اطلاع رسانی خاصی از طرف دست اندرکاران در مورد آنها صورت نمی گیرد، اما به هر حال نشان از تحول بزرگ در مسیر پیش روی این مجموعه می دهد. 

منتشر شده در يكشنبه 17 فروردين 1399       کد خبر : 9824
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح