ابهامات عجیب در حقوق و مزایای دریافتی مدیرعامل اسبق بلوک A3

ابهامات عجیب در حقوق و مزایای دریافتی مدیرعامل اسبق بلوک A3

گزارش فنی، اجرایی و مالی بلوک A3 واقع در فاز یک شهرک اکباتان که طی روزهای گذشته توسط مدیرعامل بلوک منتشر شده است حاوی نکات بسیار مهم و قابل تعمق می باشد.

به گزارش «4 اکباتان»، در این گزارش 6 صفحه ای که در سربرگ و مهر بلوک و امضای مدیرعامل منتشر شده است مواردی بسیار مهمی از امور اجرایی، تأسیساتی و مالی بلوک اشاره شده است که در ادامه بخشهایی از آن که تا حدودی مبهم بوده و نیازمند توضیحات بیشتر از طرف افراد مسوول می باشد، انتخاب شده است.

تأسیسات/ خرابی 70 درصد از شیرفلکه ها

در صفحات ابتدایی این گزارش در خصوص وضعیت تأسیسات بلوک که طبیعتا اشاره به عملکرد «پیمانکار راهبری» می باشد، با استفاده از نظریه کارشناس رسمی دادگستری آمده است: «به علت نحوه نگهداری تأسیسات که صرفا در جهت استفاده تا آخرین لحظه و تعویض قطعه معیوب بوده به هیچ عنوان بروز رسانی نشده و باعث خرابی 70 درصد از شیرفلکه ها شده است. به عبارتی در هیچیک از دوره های هیئت مدیره سیستم نه تنها بروز رسانی نشده بوده بلکه متأسفانه قطعاتی حذف و قطعاتی اضافه شده که به جز تحمیل هزینه های اضافی و کوتاه شدن عمر سیستم و گرفتگی رادیاتورها و ... عایدی دیگر برای بلوک و تأسیسات آن نداشته است.»  

دریافتی مالی مدیرعامل

در بخش دیگری از این گزارش دریافتی های مدیرعامل اسبق این بلوک مورد توجه و آمده است: « کل مبلغ دریافتی توسط آقای بعنوان مدیرعامل بلوک A3 از ابتدای سال 1390 تا پایان همکاری با ایشان در شش ماه اول سال 97 (97/6/31) به میزان 3،208،141،980 ریال (معادل سیصد و بیست میلیون و هشتصد و چهارده هزار و صد و نود و هشت تومان) می باشد.»

همچنین در ادامه این بخش آمده است: «برای دریافتی ایشان جهت سال اول (1389) هیچگونه رقمی در حسابداری موجود نیست.»

در مورد دریافتی مدیرعامل اسبق بلوک طی 7 سال و نیم یعنی 90 ماه باید این نکته اشاره کرد که تقسیم ساده عدد دریافت شده یعنی بیش از 320 میلیون تومان بر 90 ماه حضور ایشان، عددی «میانگین» در حدود 3 میلیون و پانصد هزار تومان در ماه را نشان می دهد که به عنوان دریافتی طی سالهای 90 تا 97 اخذ شده است.

این مورد هم باید مورد توجه واقع شود که حقوق و مزایای حداقلی در سال 90 سیصد و سی هزار تومان و در سال 97 حدود یک میلیون و صد هزار تومان بوده است.  

همانطور که در ابتدای این مطلب آمده است تنها بخشهایی کوتاه از این گزارش که توسط افراد مسوول نظیر پیمانکار تأسیسات و شخص مدیرعامل بلوک می توانند در روند شفاف سازی بیشتر قرار گیرند انتخاب و امید است که افراد نسبت به این ابهامات پاسخگو باشند.   

منتشر شده در سه شنبه 16 ارديبهشت 1399       کد خبر : 9931
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح