پاسخ هیئت مدیره مرکزی به اظهارات یک عضو شورایاری

پاسخ هیئت مدیره مرکزی به اظهارات یک عضو شورایاری

پس از درج توضیحات هوشنگ هموطن عضو شورایاری و هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان که در پاسخ به مطلب قرار گرفته در «کانال تلگرامی هیئت مدیره مرکزی» منتشر شده بود حالا مجید حسیبی نیز به عنوان رأس هیئت مدیره مرکزی پاسخ لازم را ارائه کرده است.

ماجرا از اینجا آغاز شد که در روز نهم شهریور سال جاری هوشنگ هموطن در گفت و گویی طرح لوله کشی از تصفیه خانه اکباتان در جنوب شهرک به پارک نرگس در شمال اکباتان را مطرح نمود. به فاصله چند روز پس از آن کانال تلگرامی هیئت مدیره مرکزی که در موارد بسیاری نظرات گردانندگان را منتشر می کند نوشت: «هیئت مدیره مرکزی از سالها قبل پیگیر انجام این کار بوده است و در جلسات با مدیران آب و فاضلاب و بازدید از شبکه های تأسیسات فاضلاب شهرک قرار شد پس از میکروب زدایی و تأیید محیط زیست و بهداشت، لوله کشی از تأسیسات شهرک با نصب تانکر هوایی صورت گرفته و فضای سبز شهرک و پارک نرگس آبیاری شود».

پس از بیان نظر هیئت مدیره مرکزی در این خصوص هوشنگ هموطن متنی را تهیه و انتشار داد (از اینجا بخوانید) و صحبت هایی را مطرح نمود و حالا پاسخ مجید حسیبی در خصوص متن منتشر شده هوشنگ هموطن والبته نامه هایی که به عنوان سوابق مکاتبات در اختیار سایت خبری اکباتان قرار گرفته است.

پاسخ مجید حسیبی به این شرح می باشد: « سایت خبری اکباتان، تعداد نامه هایی که در ادامه آمده است تعداد کم و نمونه ای است از مکاتبات، جلسات و بازدیدهای متعددی که از تأسیسات فاضلاب شهرک اکباتان انجام داده ایم که اگر قرار به مجموعه سازی همه این مستندات باشد باید یک آلبوم تهیه شود.

آقای هموطن بدون توجه به مقررات اساسنامه و شرح وظائف تعریف شده اقدام به نشر اطلاعات در آن سایت خبری نموده است. طبق اساسنامه ارتباط با رسانه های خبری فقط با رئیس هیئت مدیره مرکزی می باشد و در غیاب رئیس، نائب رئیس این مسوولیت را بر عهده خواهد داشت.

ایشان شنیده های خود را باید در جلسه مطرح و در صورت تأیید، اطلاع رسانی کند. لطفا از این به بعد آن سایت خبری نیز از نشر خبر بدون هماهنگی با اینجانب اجتناب نماید. با تشکر»

منتشر شده در سه شنبه 23 شهريور 1395       کد خبر : 4856
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح