هیچگاه به عنوان عضو هیئت مدیره مرکزی مکاتبه نداشته ام

هیچگاه به عنوان عضو هیئت مدیره مرکزی مکاتبه نداشته ام

پس از جوابیه نسبتا تند و تیز رئیس هیئت مدیره مرکزی در خصوص مطالب ارائه شده از سوی شورایار اکباتانی، حالا طرف مقابل نیز مجدد در مقام پاسخ گویی برآمده است تا «رفت و برگشت» جوابیه ها و توضیحات همچنان ادامه داشته باشد.

هوشنگ هموطن عضو هیئت مدیره مرکزی و شورایاری اکباتان در خصوص موارد مطروحه از سوی مجید حسیبی اذعان کرد: لازم به یادآوری است بنده با هیچ سازمان، ارگان یا نهادی به عنوان عضو هیئت مدیره مرکزی اکباتان مکاتبه نداشته ام و تمام نامه نگاری های صورت گرفته از طریق شورایاری اکباتان انجام گرفته است. این سوء تفاهم از آنجا بوجود آمده است که در معرفی سمت های من در سایت خبری عبارت «عضو هیئت مدیره مرکزی» هم در کنار بحث شورایاری درج می شود و به همین دلیل این شائبه برای دوستان در هیئت مدیره مرکزی ایجاد شده است که اینجانب به نمایندگی از هیئت مدیره مرکزی امورات شهرک اکباتان را پیگیری می کنم.

وی در ادامه افزود: تاکنون در هیچ سازمان یا نهادی هوشنگ هموطن به عنوان نماینده هیئت مدیره مرکزی حضور پیدا نکرده است چون همه بوضوح می دانیم که این مجموعه برای خود ساختار مشخصی دارد که نمیتوان خارج از آن چارچوب حرکتی به انجام رساند و در اینجا درخواست می کنم که چنانچه دوستان مستندات یا مدارکی در زمینه مکاتبه شخص هموطن با سازمانها تحت عنوان هیئت مدیره مرکزی دارند ارائه دهند تا در آن صورت واقعیت مشخص شود.  

عضو شورایاری اکباتان همچنین گفت: در خصوص اعلام انصراف بنده از پیگیری پروژه لوله کشی تصفیه خانه اکباتان به سمت پارک نرگس که می تواند فاضلاب تصفیه شده را برای آبیاری فضای سبز اکباتان مورد استفاده قرار دهد باید بگویم که من بصورت مکتوب اعلام کردم که «به لحاظ پیگیری های مکرر آقای حسیبی این مورد توسط شورایاری پیگری نخواهد شد». البته از ابتدا هم نیت ما کمک به هیئت مدیره مرکزی بود چون استفاده از پساب فاضلاب اکباتان حق این شهرک است و محیط زیست و اداره بهداشت هم استاندارد بودن آبهای تصفیه شده را برای مصارف فضای سبز تأیید کرده اند ضمن اینکه در حال حاضر شهرداری های مناطق 9 و 10 تهران نیز از فاضلاب تصفیه شده برای همین استفاده می کنند.  

عضو هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان در پایان هم خاطر نشان ساخت: اینکه 30 سال بدنبال اجرای یک طرح باشیم و همچنان نتیجه نگیریم یک مقدار نشان دهند ضعف ما است و بی شک باید پس از 30 سال سریعتر وضعیت پساب فاضلاب اکباتان و نحوه استفاده از آن را برای فضای سبز مشخص کرد تا بلوکها از بلاتکلیفی خارج شوند.  

خبر مرتبط: پاسخ هیئت مدیره مرکزی به اظهارات یک عضو  شورایاری

منتشر شده در شنبه 27 شهريور 1395       کد خبر : 4872
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح