«هایپر می» اکباتان در هفت نقطه دیگر تکثیر می شود

«هایپر می» اکباتان در هفت نقطه دیگر تکثیر می شود

شواهد نشان از موفقیت کاری «فروشگاه هایپر می» شهرک اکباتان دارد.

به گزارش سایت خبری اکباتان پس از آنکه طی هفته های گذشته سید مجتبی شفیعی مدیر نگین آرای آسیا (مجری اصلی پروژه مگامال) از سود آوری بیش از حد انتظار فروشگاه هایپر برای مالکان آن خبر داد (اینجا را بخوانید) حالا خبر رسیده است که فروشگاه هایپر در 7 نقطه دیگر کشور اعم از تهران و سایر شهرستانها اقدام به ایجاد شعباتی خواهد کرد.   

طبق اخبار بدست آمده در شهرهای تهران، مشهد، تنکابن و آمل نمایندگی های هایپر راه اندازی خواهد شد. مضاف بر آن در استان البرز هم 3 محدوده مهر شهر، فردیس و گوهر دشت شاهد راه اندازی فروشگاههای هاپیر می خواهند بود که البته همگی این مراکز بر طبق فرمول های کاری و تجاری هایپرمی اکباتان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

هایپرمی شهرک اکباتان اولین مجموعه فروشگاهی این برند می باشد که در حال حاضر با ظرفیت 500 نفر پرسنل به کار خود ادامه می دهد و همانطور که اشاره شد روش های کاری این مرکز در فرآیند مشتری مداری و همچنین تأمین مایحتاج روزانه موجبات استقبال گسترده را از آن را فراهم آورده است به طوریکه بنا بر برخی آمار اعلام شده روزانه حدود 15 هزار نفر به عنوان مشتری و مخاطب پای در هایپرمی اکباتان می گذارند.   

شرکت سامان اندیشان امرتات با نام تجاری “هایپرمی” فعالیت خود را در تاریخ ۲۲ تیر ۹۱ با افتتاح اولین فروشگاه خود در مجتمع مگامال واقع در فاز ۲ اکباتان آغاز نمود.

فروشگاههای زنجیره ای هایپرمی در گروه های مواد غذایی و آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی، پوشاک و منسوجات، لوازم خانگی و اداری و ... اقدام به ارائه کالاهای مورد اشاره می کند.

هایپر می اکباتان علاوه بر عرضه کالا بعضا در مناسبت های مختلف ابتکارات ویژه ای را نیز به نمایش می گذارد که به طور مثال می توان به نصب درخت کریسمس و حضور بابانوئل زنده به مناسبت آغاز سال جدید میلادی اشاره کرد که طی سه روز (پنجشنبه، جمعه و شنبه) در معرض دید مشتریان این فروشگاه قرار گرفت و البته بساط عکاسی و سلفی نیز فراهم بود.  

منتشر شده در يكشنبه 12 دي 1395       کد خبر : 5709
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح