دست مدیران انتصابی مگامال به جیب پدر پولدار می رود؟!

دست مدیران انتصابی مگامال به جیب پدر پولدار می رود؟!

با بسته شدن حسابهای بانکی مگامال توسط سازمان بیمه تأمین اجتماعی (اینجا را بخوانید)، مدیران انتسابی مگامال در شهرک اکباتان راحت ترین راه ممکن یعنی «استفاده از پدر پولدار» را در دستور کار قرار داده اند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، طی روزهای گذشته نامه ای از طرف مدیریت شرکت نگین آرای آسیا (مجری و مالک پروژه مگامال) خطاب به گروه اقتصادی مهرگان نگارش و در آن تقاضای دریافت حدود 900 میلیون تومان که عینا مبلغ فیش صادره بدهی ها توسط «بیمه» می باشد صورت گرفته است.

این اتفاق در حالی صورت گرفته است که طی ماههای گذشته و به سبب واگذاری فضاهای قابل توجهی که در محوطه داخلی مگامال انجام شده (از جمله احداث کافی شاپ بزرگ در طبقه همکف و به نوعی قلب این مجتمع)، قاعدتا ارقام قابل ملاحظه ای به حساب شرکت نگین واریز شده است اما اینکه چرا دقیقا در این شرایط کار به انسداد حسابهای مالی رسیده است قدری قابل تأمل به نظر می رسد!

از سوی دیگر در همین شرایط شماری از سایر وعده های بیان شده توسط مدیریت مگامال مانند احداث بخش روف گاردن یا «بام سبز» در ضلع غربی (مجاور بلوار شهید بوذری فاز 2) که بیش از یک دهه از تأخیر در اجرای آن می گذرد و در طی این مدت طولانی «گرد و خاک» آن به ریه مردم فرو رفته است نیز کاملا در حالت تعلیق قرار گرفته است.

با همه این اوصاف به نظر می رسد وجود یک «پدر پولدار» یعنی «گروه سرمایه گذاری مهرگان» خیال مدیران مگامالی را راحت کرده چون تا کوچکترین اتفاقی می افتد دست نیاز به سمت جیب پدر دراز می شود و در این میان فرقی نمی کند که پروژه مگامال 14 سال از کلنگ زنی اولیه آن گذشته باشد، چون فعلا صدای کسی درنمی آید و طبیعتا حالا حالاها می توان از پدر پولدار وقت خرید!  

ای کاش مگامال پدر پولدار نداشت، شاید آن موقع ...

منتشر شده در پنجشنبه 7 شهريور 1398       کد خبر : 9305
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح