مدیرعامل مگامال «توانست» برود! نفر جایگزین در راه است

مدیرعامل مگامال «توانست» برود! نفر جایگزین در راه است

چهارشنبه هفته گذشته طی مطلبی با عنوان «توافق اولیه برای حضور مدیرعامل پیاده در مگامال» (اینجا را بخوانید) به برخی توافقات صورت گرفته در پشت پرده مذاکرات اعضای هیئت مدیره شرکت نگین آرای آسیا اشاره شد و حالا در کمتر از یک هفته موارد مطروحه در حال عملی شدن هستند. 

به گزارش سایت خبری اکباتان، تقریبا چند هفته ای بود که دعوای 2 گروه حقیقی ها و حقوقی های هیئت مدیره شرکت نگین آرای آسیا بر سر ماندن یا رفتن مدیرعامل جریان داشت و عده ای «در ظاهر ژست مطالبه گری از مدیرعامل برای اقدامات صورت گرفته» را نشان می دادند اما در نهایت کار حتی به برگزاری مجمع و ارائه گزارش سالیانه هم نکشید و سید یاسر نیازی توانست بنا به درخواست خود حتی چند ماه زودتر از موعد اتمام حکمش ساختمان شرکت را ترک کند تا در عمل یک «دهن کجی بزرگ» را به نمایش بگذارد.

این دهن کجی وقتی بیشتر به چشم آمد که مدیرعامل مستعفی حتی با انتخاب سرپرست به جای خود نیز موافق نبود و یک کلام می گفت که «باید به صورت قطعی پروژه از من تحویل گرفته شود» و در نهایت نیز توانست حرف خود را به کرسی بنشاند و در شرایطی که نفر جایگزین هنوز معارفه رسمی نشده است با مگامال خداحافظی نماید. البته طبق خبرهای موثق بدست آمده صورتجلسه نفر جایگزین امضاء شده و احتمالا آقای «د» در هفته آینده رسما در محل کارش حاضر خواهد شد.

طی روزهایی که کشمکش ها برای رفتن یا ماندن مدیرعامل جریان داشت یکی از اعضای حقیقی هیئت مدیره نگین در گفت و گو با خبرنگا «4 اکباتان» از طرح شروطی برای موافقت با استعفای مذکور خبر داد که یکی از مهمترین شروط مورد نظر این گروه سپردن اختیارات «دفتر فنی» پروژه مگامال به این گروه بود که طبق خبرهای رسیده این شرط نیز مورد قبول واقع نشده است.

منتشر شده در چهارشنبه 1 آبان 1398       کد خبر : 9455
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح