بازدید شبانه و سرزده رئیس کلانتری از بلوک C2

بازدید شبانه و سرزده رئیس کلانتری از بلوک C2

دوشنبه شب رئیس کلانتری 135 آزادی طی بازدیدی سرزده به بلوک C2 واقع در فاز یک شهرک اکباتان رفت تا از نزدیک در جریان مشکلات این بلوک (در حوزه کاری کلانتری) قرار گیرد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پس از گذشت چند هفته از طرح «رسانه ای» مشکلات بلوک C2 در خصوص تجمع افراد غریبه و ایجاد مزاحمت برای ساکنین (اینجا را بخوانید) سرهنگ حیدری رئیس کلانتری آزادی شخصا در محل این بلوک حضور پیدا کرد و طی بررسی های میدانی که به انجام رساند از تلاش جدی همکاران و مجموعه تحت مدیریتش برای رفع مشکل این بلوک خبر داد.

در این دیدار که البته اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل بلوک به دلیل سرزده بودن بازدید اطلاعی از حضور رئیس کلانتری نداشتند، «حیدری» ضمن صحبت با نگهبانان بلوک در جریان کم و کیف موارد مطرح شده  قرار گرفت و البته نکات مهمی در بحث مواجهه  با حضور افراد غریبه و مزاحمت خودروهای غیربومی برای نگهبانان تشریح نمود. 

ذکر این نکته ضروری است که حضور ناگهانی و بدون تشریفات رئیس کلانتری محدوده برای بررسی جدی مشکل مطرح شده بی تردید می تواند در جهت افزایش بعد روانی امنیت اجتماعی ساکنین و شهروندان تأثیر گذاری داشته باشد و از جهت دیگر پیام دیگر این حضور مثبت و سازنده ایجاد بستر تلاش و همدلی «واقعی» مدیران بومی با بدنه مردمی اکباتان می باشد که از این حیث باید گفت کمی «دیر» شد اما همچنان جای تقدیر باقی است.   

منتشر شده در چهارشنبه 22 آبان 1398       کد خبر : 9493
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح