ناراحتی ساکنین بلوک 12 از نگهداری سگ و گربه در داخل آپارتمان

ناراحتی ساکنین بلوک 12 از نگهداری سگ و گربه در داخل آپارتمان

برخی از ساکنین بلوک 12 در فاز دو شهرک اکباتان نسبت به نگهداری حیوانات توسط همسایگان در داخل آپارتمانها گلایه مندی دارند.

به گزارش «4 اکباتان»، بوی نامطبوع حاصل از نگهداری سگ و گربه و همچنین آلودگی های صوتی ناشی از حضور حیوانات باعث سلب آسایش در بلوک 12 شده و از همین روی شکواییه هایی به دفتر بلوک ارسال شده است.

بحث نگهداری حیواناتی از این دست موضوع جدیدی در بلوکهای شهرک اکباتان نیست و همیشه صحبت هایی راجع به آن مطرح و موافقان و مخالفان نظرات خود را مطرح کرده اند. در همین زمینه حتی برخی بلوکها مانند بلوک 8 (فاز 2) با تلاش های صورت گرفته از طرف ساکنین نگهداری حیوانات خانگی غیر متعارف ممنوع شد. (اینجا را بخوانید)

در متن اساسنامه بلوک 8 که به تصویب مجمع این بلوک نیز رسیده آمده است:

« نگهداری هر نوع حیوان خانگی غیر متعارف مانند سگ و حیواناتی که موجب آلودگی و یا موجب ترس و به خط افتادن بهداشت عمومی و یا خطر آلودگی سازی داشته باشد و یا حیوانات و پرندگان پر سر و صدا که مانع آسایش همستیگان باشد در آپارتمان مظلقا ممنوع می باشد، همچنین تردد حیوانات در مشاعات بلوک نیز ممنوع است»

حالا طبق اخبار دریافتی ساکنین بلوک 12 نیز نسبت به این موضوع شکایت داشته و پیرو این مسئله مدیرعامل بلوک طی نامه ای خطاب به دارندگان حیوانات خانگی غیرمتعارف از امکان پیگیری موضوع از طریق مراجع قضایی سخن گفته است. 

منتشر شده در دوشنبه 14 بهمن 1398       کد خبر : 9674
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح