شهردار ناحیه: قبلا تخلفات ساخت و ساز در کوی بیمه قابل فروش بود!

شهردار ناحیه: قبلا تخلفات ساخت و ساز در کوی بیمه قابل فروش بود!

شهردار ناحیه 6 منطقه 5 مثل همه انسانها قطعا ایراداتی دارد اما در مجموع رفتارهای شخصیتی وی یک خصوصیت ویژه بسیار پر رنگ است، «صراحت کلام».

به گزارش «4 اکباتان»، «سمانه عبدالهی» پس از درج خبری که روزهای گذشته با عنوان «سازندگان در حال ترک ساخت و ساز در بیمه هستند» (اینجا را بخوانید) منتشر شد پاسخهایی را برای «4 اکباتان» ارسال کرده است که نشان می دهد اصولا خانم شهردار خیلی تعارفی نیست و اگر لازم باشد حتی به نکاتی در گذشته هم اشاره می کند که شاید به مذاق عده ای خوش نیاید.

وی در رابطه با نظر برخی از سازندگان در کوی بیمه که معتقدند تعامل سابق شهرداری در حال حاضر با آنها وجود ندارد با بکارگیری واژه «قبلا» گفت: «قبلا هر تخلفی قابل فروش بوده ولی الان در صورت تخلف فقط باید تخریب و برگشت به حالت اولیه انجام بشود. دلیل ناراحتی سازنده ها عدم فروش تخلف است.»

این بخش از صحبت های عبدالهی که خیلی صریح و روشن وجود برخی اتفاقات در حوزه شهرسازی شهرداری ناحیه 6 را تأیید می کند احتمالا می تواند مفاهیم خاصی را در زمان حال هم انتقال دهد. اتفاقاتی که باعث ایجاد یک سری جا به جایی ها در رأس ادارات زیر مجموعه شهردار آنهم طی یک دروه کوتاه شد.     

عبدالهی در خاتمه هم ضمن اشاره به وضعیت ترافیکی کوی بیمه افزود: «محله بیمه با این همه ترافیک و ازدیاد جمعیت گنجایش ساخت و ساز را بیش از این ندارد و مشتریان ساختمانها در محله ای به این شلوغی اقدام به خرید واحد مسکونی نمی کنند و سازنده ها ترجیح میدهند در جای دیگری سرمایه گذاری کنند.»

در مورد پاراگراف آخر شهردار نظر کارشناسی خود را مطرح نموده اما در عالم واقع به قطعیت کامل نمی توان سمت و سوی تمایل سازنده ها برای سرمایه گذاری یا عدم انجام آن را در محله بیمه مشخص نمود.

منتشر شده در چهارشنبه 23 بهمن 1398       کد خبر : 9708
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح