آگزای منطقه 5 از زمین بیمه به یک مجموعه تمرینی کامل رسید

آگزای منطقه 5 از زمین بیمه به یک مجموعه تمرینی کامل رسید

تیم فوتبال آگزای منطقه 5 که طی حدود 4 سال گذشته رزومه بسیار مثبتی در عرصه تیمداری، استعدادیابی و حتی پرورش بازیکن در رده های پایه از خود به جا گذاشته حالا صاحب یک مجموعه تمرینی کامل در منطقه 21 تهران شده است.

به گزارش «4 اکباتان»، 4 سال پیش تیم فوتبال آگزا کارش را تنها با 15 بازیکن نونهال در زمین چمن مصنوعی کوی بیمه آغاز کرد و حالا در طی یک دوره نه چندان بلند مدت در چندین رده فوتبال پایه و حتی لیگ برتر بزرگسالان شهر تهران به تیمداری مشغول است.

در همین زمینه و اخبار قطعی بدست آمده با رایزنی های صوردت گرفته یک مجموعه تمرینی کامل در محله چیتگر تهران که شامل زمین بزرگ تمرین، سالن بدنسازی، رختکن و خوابگاه می باشد بصورت شبانه روزی در اختیار این تیم قرار گرفته و به این ترتیب نماینده منطقه 5 شهر تهران حضور قدرتمندی در فصل آتی لیگ برتر بزرگسالان شهر تهران خواهد داشت.   

تا لحظه تنظیم خبر هیچ تغییری در اسم و عنوان این تیم قرار نیست صورت گیرد و این مجموعه همچنان به عنوان نماینده منطقه 5 در رقابتهای آتی حاضر خواهد شد.

سال گذشته گروه املاک ارتباط در اکباتان و کارخانه صنایع پلاستیک سیناکو پلاست حمایت مالی تام و تمامی را از این تیم به انجام رساندند و با توجه به همین موضوع «آگزا» در پایان اولین حضورش در لیگ برتر تهران، در میانه های جدول کار خود را به پایان رساند.

منتشر شده در شنبه 24 خرداد 1399       کد خبر : 10030
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح