سقوط سنگین شاخص بورس اسرائیل

تداوم درگیری بین نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست موجب سقوط حدود ۶ درصدی شاخص سهام بورس تل‌آویو شد.به گزارش 4اکباتان به نقل از روزنامه صهیونیستی «ایزرائیل نیوز»، «الی لوی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از حضور نیروهای مقاومت فلسطین در جاده های سرزمین های اشغالی خبر داد و از رانندگان صهیونیست خواست، از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
 
دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم از برگزاری نشستی با حضور وی و مقامات امنیتی این رژیم در مقرهای وزارت جنگ در تل آویو، برای ارزیابی تحولات خبر داد.
 
براساس گزارش روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، در پی حمله مقاومت فلسطین به سرزمین های اشغالی، شاخص بورس تل‌آویو نیز حدود ۶ درصد سقوط کرد.
 
چهار صهیونیست نیز در آخرین حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.
 
شورای منطقه ای سدیروت-نقب از صهیونیست ها خواست تا اطلاع ثانونی در پناهگاه‌ها بمانند.
 
وزارت خارجه تایلند نیز اعلام کرد که ۱۱ نفر از اتباع این کشور در میان اسرای بازداشت شده توسط نیروهای مقاومت فلسطین هستند.
 
براساس گزارش «تایمز اسرائیل»، ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک هشدار به نیروهای حزب الله لبنان که قصد بازسازی چادر تخریب شده در مرز با سرزمین های اشغالی را داشتند، خبر داد.
 
در پی تبادل آتش بین حزب الله لبنان و نظامیان صهیونیست، چادر دیده بانی حزب الله لبنان در مرز سرزمین های اشغالی امروز هدف حمله صهیونیست ها قرار گرفته و تخریب شد.
 

انتهای پیام/

 

منتشر شده در يكشنبه 16 مهر 1402       کد خبر : 10930
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح