ماجرای غیبت 8 جلسه ای عضو امناء اکباتان و حواشی

ماجرای غیبت 8 جلسه ای عضو امناء اکباتان و حواشی

موضوع غیبت ها در جلسات امناء اکباتان یکی از مهمترین مسائلی است که طی روزهای گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

بر همین اساس چندی پیش گزارش غیبت اعضای امناء شهرک اکباتان توسط هوشنگ هموطن (رئیس امناء) تهیه و به ستاد هماهنگی شورایاری ها ارسال شده که همین امر به طور نامحسوس موجبات دلخوری یکی از اعضای این مجموعه را به همراه داشته است. این عضو محترم که در طول سال گذشته سابقه 8 جلسه غیبت رسمی را در دفتر صورتجلسات امناء به ثبت رسانده و عملا طبق آیین نامه عضویتش در شورایاری و امناء اکباتان سلب شده، پس از ارسال گزارش به صورت تلویحی ناراحتی خود را ابزار کرده است!!

آیین نامه انضباطی امناء محلات وجود 6 جلسه غیبت در طول یکسال کاری را به معنای سلب عضویت افراد تلقی می کند.

شایان ذکر است که چندی پیش نماینده شهرداری ناحیه 6 در امناء اکباتان یعنی سید باقر قائم مقامی به صورت شخصی از دکتر طلایی نماینده شورای شهر تهران و همچنین رئیس ستاد هماهنگی شورایاران، در خصوص غیبت در جلسات امناء محلات استعلامی به عمل آورده است که وی «آیین نامه انضباطی را ملاک عمل برشمرده است و نه سلیقه افراد».

امناء شهرک اکباتان افراد بسیار قابل احترامی هستند اما این امید وجود دارد که با عمل به قانون گرایی مانع از تضییع حقوق ساکنین محله خود شوند. طی روزهای آینده روند رسیدگی به غیبتهای امناء اکباتان و همچنین رفتارهای صورت گرفته اطلاع رسانی خواهد شد.  

توضیح: امناء محلات مجموعه ای هستند شامل 7 عضو شورایاری که از طرف مردم انتخاب می شوند و 6 نماینده از طرف نهادهای اجتماعی محلی همچون مدارس، مساجد، بسیج و ... که برنامه های فرهنگی و اجتماعی در محدوده محلات را پیگیری می کنند.  

منتشر شده در شنبه 8 خرداد 1395       کد خبر : 4135
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح