زمزمه های تغییر مکان بازار روز فاز 2 شنیده می شود

زمزمه های تغییر مکان بازار روز فاز 2 شنیده می شود

معمولا هر وقت صحبت از ترافیک فاز 2 شهرک اکباتان به میان می آید، یکی از عوامل این مشکل وجود بازار میوه و تره بار در مکان نامناسب برشمرده می شود.

اما حالا زمزمه هایی از تغییر مکان بازار روز فاز 2 به گوش می رسد تا در صورت اجرایی شدن، مشکل ترافیک آزار دهنده این محدوده تا حدود زیادی برطرف شود.

طبق نظر تعدادی از افراد آگاه مکان راه اندازی بازار روز میوه و تره بار در ابتدا بصورت موقتی جانمایی شده بود تا در فرصت مناسب جا به جایی لازم صورت پذیرد که البته این امر تا کنون محقق نشده است. به همین منظور پیشنهاد اختصاص مکان های جدید برای راه اندازی مجدد این بازارچه صورت گرفته است که به زودی مشخصات دقیق این محل ها اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است که راه اندازی بازار مذکور در جنب ورودی اتوبان ستاری به شهرک اکباتان در ساعاتی از روز ترافیک دامنه داری را موجب می شود که این امر اعتراضات بسیاری از ساکنین بلوکهای مجاور را باعث شده است.

یکی از بیشترین مصادیق بروز ترافیک در این محدوده، پارک دوبله خودروهایی است که متقاضی خرید از بازار میوه و تره بار می باشند و این امر با توجه به عدم وجود پارکینگ مناسب امری بدیهی و غیر قابل اجتناب است.

اما در سوی دیگر طی روزهای گذشته پیگیری انجام نظارت بیشتر بر فعالیت بازار میوه و تره بار باشگاه راه آهن نیز توسط شورایاری شهرک اکباتان به انجام رسیده و طبق اطلاعات بدست آمده مشخص شده است که بازرسی های مستمر سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از این مجموعه در جریان است و بحث مناسب نبودن قیمت برخی از اجناس ارائه شده تا حدود بسیاری منتفی می باشد.    

منتشر شده در دوشنبه 10 خرداد 1395       کد خبر : 4154
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح