مدیر عامل «بوکسور» دو دستی صندلی را چسبیده!!

مدیر عامل «بوکسور» دو دستی صندلی را چسبیده!!

پس از آنکه عضو کمیته فنی یکی از بلوکهای فاز 1 در جلسه هیئت مدیره مورد هدف ضربات مشت مدیر عامل قرار گرفت حالا به نظر می رسد جناب مدیر به رغم تمام فشارها قصد واگذاری صندلی خود را ندارد.

شنیده ها حکایت از این دارد که قرار داد مدیر عامل «بوکسور» چندی است که به پایان رسیده و به رغم مخالفت هایی که در میان برخی اعضای هیئت مدیره و همچنین بزرگترهای بلوک برای ابقای ایشان وجود دارد، رئیس هیئت مدیره همچنان طرفدار پر و پا قرص حضور این فرد برای اجرای اوامر مورد نظر می باشد.

در سمت مقابل مدیر عامل نیز که از حمایت های موجود کاملا آگاه است نه تنها خیال ترک صندلی خود را ندارد بلکه با رایزنی با افراد تأثیر گذار بلوک و به اصطلاح «ماست مالی» کردن اتفاق رخ داده، همچنان بر ماندن پافشاری می کند.

«گردش نخبگان» یا سیستم جانشین پروری یکی از مهمترین مقوله های مدیریتی است که قطعا موجبات رشد و پویایی سیستم تحت مدیریت را فراهم می کند اما در شهرک اکباتان این مهم بیشتر در قالب «چرخش نخبگان» صورت می گیرد که افراد یا از جایی به جای دیگر منتقل می شوند و یا اینکه پس از مدتی به جایگاه قبلی خود باز می گردند.

به هر صورت هیئت مدیره بلوک مورد نظر اکنون در یک بزنگاه مهم قرار گرفته است که باید از بین شأن این مجموعه و اخلاقیات رایج در محیط همسایگی در مقابل منافع خاص عده ای محدود یک گزینه را انتخاب کند.      

منتشر شده در دوشنبه 17 خرداد 1395       کد خبر : 4201
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح