کارگاه نمایش خلاق «واقعی» در خانه طراحی کودک

کارگاه نمایش خلاق «واقعی» در خانه طراحی کودک

موسسه خانه طراحی کودک درصدد راه اندازی کارگان نمایش خلاق کودک می باشد.

کارگاههای نمایش خلاق کودکان معمولا به اجرای یک متن نمایشی ساده با داشتن مفاهیم مشخص توسط کودکان اختصاص دارد و طی سالهای اخیر در تمامی مهدکودکها و موسساتی که اقدام به نگهداری کودکان صورت می گیرد بحث «نمایش خلاق» به وفور تکرار می شود اما واقعیت این است که آنطور که باید و شاید خلاقیتی در نمایشهای ارائه شده دیده نمی شود و بیشتر کودکان با اصرار در یک قالب از پیش تعیین شده قرار می گیرند.

در همین زمینه خانه طراحی کودک با هدف تقویت اعتماد به نفس، مشارکت در کارهای گروهی و همچنین تقویت تمرکز درصدد راه اندازی مدل جدیدی از کارگاه نمایش خلاق می باشد که البته با توجه به سوابق کاری این موسسه و اهمیتی که به مباحث هنری داده می شود احتمال اجرای عمومی نمایش های تمرین شده دور از ذهن نمی باشد.

جلسه معارفه کارگاه نمایش خلاق خانه طراحی کودک روز پنجشنبه 3 تیرماه ساعت 10 صبح در محل برگزاری کلاسها (واقع در محل موسسه) تشکیل می شود.

طبق اعلام روابط عمومی موسسه خانه طراحی کودک زمان این کلاسها در روزهای پنجشنبه از ساعت 9.30 الی 11 در گروه سنی 8 تا 12 سال و از ساعت 11 الی 12.30 به گروه سنی 3 تا 7 سال اختصاص دارد. البته در روزهای یکشنبه بعدظهر نیز جلسات کارگاه نمایش خلاق فعال می باشد.  

دست اندرکاران خانه طراحی کودک اعتقاد عجیبی به انتقال مفاهیم آموزشی به کودکان و نوجوانان از طریق برنامه های هنری دارند و به همین دلیل پای ثابت بیشتر فعالیت های این موسسه فعل و انفعالات فرهنگی و هنری می باشد.  

والدین جهت اطلاع بیشتر از برنامه های بیشتر موسسه خانه طراحی کودک می توانند با شماره تلفن 44697489 تماس حاصل نمایند.

منتشر شده در شنبه 29 خرداد 1395       کد خبر : 4305
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح