مگامال تصفیه کند، بازار روز فاز 2 جا به جا می شود

مگامال تصفیه کند، بازار روز فاز 2 جا به جا می شود

قرار گرفتن بازار روز فاز 2 در یک مکان نامناسب و ترافیک ناشی از این مسئله، مدتها است تکاپوهایی را در جهت جا به جایی محل عرصه میوه و تره بار بوجود آورده است.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که بازار میوه و تره بار فاز 2 با آن مواجه است عدم تعبیه فضای پارکینگی مناسب برای مراجعه کنندگانی است که توسط اتومبیل شخصی در این محل حاضر می شوند و طبعا با توجه به فقدان این مهم اقدام به پارک دوبله و همچنین توقف های غیر منطقی می نمایند.

در پی همین مسائل مدتها است که اعتراض ساکنین فاز 2 و بالاخص بلوکهای مجاور در خصوص ترافیک ایجاد شده در این نقطه شنیده می شود و از همین روی طی هفته های گذشته بحث جانمایی محل جدید بازار میوه و تره بار فاز 2 به صورت جدی تری پیگری شده است.

بنا به اظهار هوشنگ هموطن دبیر شورایاری شهرک اکباتان محل فعلی بازار میوه و تره بار فاز 2 از روز نخست موقت بود و قرار بود پس از مدتی جا به جایی نهایی صورت گیرد که متأسفانه تا امروز این اتفاق رخ نداده است. وی همچنین اذعان کرد: در بحث جانمایی محل جدید بازار میوه و تره بار نقاط مختلفی مد نظر هستند اما یکی از مکان هایی که اجماع نظر بیشتری بر روی آن وجود دارد زمین ضلع شمالی مجتمع مگامال است که در حال حاضر کار ساخت پارکینگ زیر زمینی آن تقریبا به پایان رسیده و در صورت انتقال بازار روز به آنجا فضای پارکینگی مناسبی در اختیار مراجعه کنندگان به این محل قرار خواهد گرفت.

البته آنطور شواهد و قرائن می گوید انتقال بازار روز به محل جدید فعلا با مشکلاتی روبرو است چون برای ایجاد پوشش سقف مترو بر روی بخشی از عملیات زیر زمینی صورت گرفته در این نقطه هنوز اقدامی صورت نگرفته است. به گفته هموطن مبالغی باید از طرف مجتمع مگامال به شرکت مترو پرداخت شود تا مترو نسبت به ایجاد پوشش سقفی در کف زمین اقدام کند و همین مسئله فعلا بزرگترین مانع بر سر راه انتقال بازار میوه و تره بار فاز 2 به حساب می آید.

ذکر این توضیح نیز ضروری است که طی روزهای گذشته جلساتی میان دبیر شورایارای شهرک اکباتان و همچنین مهندس اسدی شهردار منطقه 5 برگزار شده و توافقاتی ضمنی نیز در این خصوص حاصل شده است. حالا تنها باید منتظر ماند و دید نتیجه پیگری های صورت گرفته کی به ثمر خواهد رسید.          

منتشر شده در يكشنبه 30 خرداد 1395       کد خبر : 4307
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح