شهرداری ناحیه خلاف نظر شهردار منطقه تصمیم گرفته؟

شهرداری ناحیه خلاف نظر شهردار منطقه تصمیم گرفته؟

پس از درج خبری با عنوان «شهردار ناحیه 6 به ما قول داده بود اما ...» که روز گذشته در سایت خبری اکباتان منتشر شد و به تغییر فعالیت ساختمان سابق کتابخانه عمومی محله بیمه در بیمه دوم اختصاص داشت، حالا انتشار تصویر مصوبه های شهرداری منطقه 5 و شورایاری کوی بیمه بر ابهامات کار افزوده است.

در تصاویری که در ادامه آمده است نخست صورتجلسه بازدید میدانی شهردار منطقه 5 با دبیر شورایاری محله بیمه به تاریخ 94/10/10 می باشد که در آن به صراحت عنوان شده است، «تغییر کاربری کتابخانه محله مذکور به مجتمع ورزشی آقایان، مقرر گردید معاونت امور اجتماعی ضمن بررسی کارشناسی در این خصوص اقدام نمایند».

اما تصویر دوم مصوبات ثبت شده در اتوماسیون داخلی شورایاران است که باز هم با توجه به موافقت شهردار منطقه 5 بر تبدیل کتابخانه به مجتمع ورزشی تأکید صورت گرفته و اتفاقا گیرنده آن معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 5 درج شده است.

به هر روی با انتقال کتابخانه عمومی محله بیمه به داخل سرای محله قرار بوده که ساختمان این مجموعه به باشگاه ورزشی تغییر کاربری پیدا کند و عوائد آن که بالغ بر 3 میلیون تومان در ماه برآورد می شود به سرای محله بیمه اختصاص یابد اما حالا موافقت شهردار منطقه 5 نیز با این مسئله گره از مشکلات باز نکرده است و طبق خواست برخی مدیران این ساختمان به مرکز کارآفرینی و توانمند سازی تبدیل شده است.

منتشر شده در دوشنبه 14 تير 1395       کد خبر : 4400
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح