متجاوز به نوجوان پسر در اکباتان دستگیر شد

متجاوز به نوجوان پسر در اکباتان دستگیر شد

مرد جوانی که چندی پیش یک نوجوان پسر را در شهرک اکباتان مورد تجاوز قرار داده بود دستگیر شد.

سرگرد علیرضا شعبانپور رئیس کلانتری 135 با اعلام این خبر اذعان کرد: چندی پیش مرد جوانی با حدود 24 سال سن یک پسر نوجوان 14 ساله را از مقابل مجتمع تجاری کوروش سوار خودروی مدل بالای خود می کند و با فریب پسر نوجوان مبنی بر دادن فیلم و سی دی، نوجوان را به شهرک اکباتان می کشاند و وی را در محلی خلوت و کم تردد مورد تجاوز قرار می دهد.

شعبانپور در ادامه افزود: پس از اطلاع به ما، افسران دایره تجسس کلانتری کار اطلاعاتی ویژه ای را برای پیدا کردن مخفیگاه او آغاز کردند و در نهایت پس از یک دوره کار اطلاعاتی ویژه که البته با همکاری اداره آگاهی تهران بزرگ صورت پذیرفت موفق به پیدا کردن اقامتگاه وی در یکی از بلوکهای فاز 2 شدیم.

رئیس کلانتری 135 همچنین توضیح داده است: پس از کشف محل اقامت وی و همچنین مراقبتهای ویژه صورت گرفته در نهایت با حکم مقام قضایی فرد مورد نظر را در منزلش دستگیر کردیم. در هنگام دستگیری علاوه بر کشف مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی، خانم هایی با وضعیت نامناسب نیز حضور داشتند که تحویل مراجع قانونی شدند.

شعبانپور در پایان گفته هایش باز هم خواسته همیشگی خود را از مدیران و دست اندرکاران اجرایی بلوکهای اکباتان تکرار کرد و آن چیزی نبود جز نظارت حداقلی بر رفت و آمد ساکنین ورودی ها تا در صورت وجود مورد مشکوک، موارد به اطلاع عوامل انتظامی رسانده شود.

در اطلاعات تکمیلی بدست آمده در خصوص این پرونده می توان به این موارد اشاره کرد که فرد دستگیر شده اصالتا شهرستانی بوده و در زمینه خرید و فروش عتیقه جات فعالیت می کرده و برای اینکه کمتر مورد توجه قرار گیرد در فاز 2 اکباتان منزلی را اجاره کرده. در روز حادثه نیز پسر نوجوان که وی نیز ساکن اکباتان نبوده در وهله نخست جذب خودروی مدل بالا و شاسی بلند شده است.  

منتشر شده در سه شنبه 15 تير 1395       کد خبر : 4405
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح