بودجه 10 میلیونی سرای محله اکباتان واریز شد

بودجه 10 میلیونی سرای محله اکباتان واریز شد

بودجه فرهنگی سرای محله شهرک اکباتان به حساب این مجموعه واریز شده است.

سید باقر قائم مقامی نماینده شهرداری ناحیه در امناء اکباتان با اعلام این مطلب افزود: خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده عملیات واریز بودجه اختصاص یافته توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 5  به انجام رسید. این در حالی است که تمام سرای محلات 29 محله منطقه 5 بر اساس گزارش تلاش و فعالیت های خود از بودجه های این معاونت بهره مند شده اند.   

قائم مقامی در ادامه اذعان کرد: البته لازم به ذکر است مصارف بودجه فرهنگی مذکور طبق آیین نامه های از پیش تعیین شده کاملا مشخص است اما مسئله مهم این است که با احتساب این مبالغ دست مدیر محله برای انجام فعالیت های فرهنگی به مراتب بیشتر از گذشته باز است.

در همین خصوص طی ماههای ابتدایی سال جاری نیز مبلغ 15 میلیون تومان به منظور انجام برنامه های فرهنگی به حساب سرای محله واریز شده تا سقف مبالغ اختصاص یافته فرهنگی به سرای محله شهرک اکباتان در سال 95 به عدد 25 میلیون تومان افزایش پیدا کند.

به نظر می رسد در سال جاری می توان منتظر اتفاقات ویژه فرهنگی در سرای محله شهرک اکباتان بود امری که مدیر محله شهرک اکباتان نیز ضمن تأیید آن معتقد است: برنامه های خاصی برای سال 95 در نظر داریم که قطعا اخبار آن در اختیار ساکنین شهرک اکباتان قرار خواهد گرفت اما مهمترین نکته ای که باید به آن توجه شود اصلاح ساختاری سرای محله شهرک اکباتان در بعد هزینه ها است. سرای محله شهرک اکباتان امروز بدهی قابل ملاحظه ای که در زمان حضور بنده ایجاد شده باشد ندارد مضاف بر اینکه بسیاری از اقدامات عمرانی سرای محله طی یکسال اخیر صورت گرفته است. تا پیش از حضور من به عنوان مدیر محله، این مجموعه 8 خط تلفن ثابت داشت که البته 5 خط آن دارای بدهی های میلیونی بودند اما امروز با صرفه جویی بیشتر و همچنین مدیریت هزینه ها خبری از بدهی در کار نیست.  

منتشر شده در دوشنبه 21 تير 1395       کد خبر : 4437
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح