کلاس تلگرامی آموزش آبرنگ در شهرک

کلاس تلگرامی آموزش آبرنگ در شهرک

خلاقیت جالب آموزشگاه هنرهای تجسمی ققنوس در راه اندازی کلاس آنلاین آموزش آبرنگ موجب استقبال علاقمندان این شاخه از نقاشی شده است.

در این کلاس مجازی که یک اتفاق ویژه در حوزه آموزش نقاشی به حساب می آید دیگر بعد مکان تأثیر گذاری نخواهد داشت و هر علاقمندی از هر جای ایران و حتی جهان می تواند در آن شرکت کند و از آموزش های مدنظر بهره مند شود.

دوره های آموزشی آبرنگ به صورت اجرای همزمان و مرحله ای توسط استاد و هنرجو و امکان ارسال عکس و فیلم در هر جلسه و همچنین رفع اشکال در نظر گرفته شده است.

همچنین آموزش نقاشی از گل، منظره، معماری، چهره و فیگورها در دو دوره آموزشی برای مبتدیان و هنرمندان برنامه ریزی شده که طی یک ترم 12 جلسه ای که هفته ای دو جلسه با هماهنگی استاد و شاگرد صورت می پذیرد به انجام خواهد رسید.

طبق اعلام آموزشگاه ققنوس در پایان 3 ترم گواهینامه این آموزشگاه که با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به فعالیت می پردازد و مورد تأیید هنرکده ملی آبرنگ ایران نیز می باشد تعلق خواهد گرفت.  

پیگیری های صورت گرفته نشان از این دارد که در مدت کوتاهی که از آغاز طرح می گذرد استقبال خوبی از آن صورت گرفته و حتی یکی از هنرجویان قدیمی این آموزشگاه که در حال حاضر در خارج از کشور به سر می برد هم در این کلاس ثبت نام کرده است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن 44633790 (آموزشگاه ققنوس) تماس حاصل نمایند.   

منتشر شده در چهارشنبه 23 تير 1395       کد خبر : 4450
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح