جلسه 3/5 ساعته شورایان بیمه برای تعیین تکلیف

جلسه 3/5 ساعته شورایان بیمه برای تعیین تکلیف

طی 48 ساعت گذشته شورایارن بیمه جلسه فوق العاده برگزار کرده اند و در خصوص نحوه عملکرد شورایاری کوی بیمه در سال آینده بحث و تبادل نظر کردند.

این نشست نسبتا طولانی با هدف تعیین هیئت رئیسه جدید شورایاری بیمه بوده که طی انتخابات سراسری محلات منطقه 5 که در دو هفته آتی برگزار خواهد شد دبیر، جانشین، منشی و مسوول اطلاع رسانی برای مدت یکسال مشخص می شود.

طبق اطلاعات بدست آمده از جلسه فوق العاده، سید روح ا... علوی نیا دبیر فعلی کوی بیمه همانطور که از مدتها پیش جسته و گریخته شنیده می شد تمایلی برای ادامه حضور در سمت دبیر به سبب فشار مسوولیتهای موجود نشان نداده است اما در نهایت با عدم کاندیداتوری هیچیک از اعضای شورایاری بیمه و همینطور قول همراهی بیشتر از سوی نفرات حاضر پذیرفته است که برای یکسال دیگر در این مسوولیت باقی بماند. با احتساب خروجی جلسه برگزار شده علوی نیا باید بماند و گره های موجود در فعالیت سرای محله بیمه را با کمک سایر شورایاران باز کند. یکی از مهمترین مشکلات موجود در این زمینه عدم وجود اماکن خدماتی همچون زمین ورزشی، آمفی تئاتر و سالن ورزشی است که مانند سایر سرای محلات منطقه با در اختیار پیمانکار قرار دادن آنها، گردش مالی مناسبی برای مجموعه سرای محله تعریف شود. البته در این خصوص هر از چندگاهی اخبار رایزنی های خاموش با شهرداری ناحیه و منطقه به گوش می رسد تا مشکلات مالی بیمه ای ها نیز از سر راه برداشته شود.      

در خصوص ترکیب سایر اعضای شورایاری بیمه قرار است ابوالفضل لشگری جانشین فعلی دبیر شورایاری در سال آینده نیز همچنان به همین عنوان فعالیت کند. لشگری فردی است کم حرف اما با ظرفیت های اجرایی مناسب که در اکثر مراسم های برگزار شده در کوی بیمه، بیشتر در حال انجام مسوولیتهای محوله می باشد.

اما در ترکیب سایر اعضای هیئت رئیسه کوی بیمه یعنی منشی و مسوول اطلاع رسانی احتمال ایجاد تغییرات وجود دارد که در زمان انتخابات مشخص خواهد شد.

از سوی دیگر امروز (دوشنبه) بیمه ای جلسه اصلی امناء را برگزار خواهند کرد و طبق قولی که علوی نیا در هفته گذشته داده است باید امروز مسوول جدید خانه ایثار و جهاد سرای محله بیمه توسط مدیر محله مشخص شود. در جلسه امروز احتمالا میهمانانی از شهرداری ناحیه نیز حضور خواهند داشت.

منتشر شده در دوشنبه 28 تير 1395       کد خبر : 4479
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح