انتقادات، هیئت مدیره A2 را وادار به استعفا کرد

انتقادات، هیئت مدیره A2 را وادار به استعفا کرد

پس از جلسه مجمع سالیانه بلوک A2 که موجبات دلخوری و ترک زودهنگام جلسه توسط رئیس هیئت مدیره این بلوک را به همراه داشته است، حالا خبر از پذیرش استعفای اکثریت اعضای هیئت مدیره به گوش می رسد.

در جلسه روز جمعه مجمع سالیانه قرار بود تراز سال گذشته و بودجه سال آتی به تصویب برسد که هیچکدام این اتفاقات رخ نداد و همین امر به همراه سایر انتقاداتی که به مجموعه عملکرد هیئت مدیره صورت گرفت باعث شد تا ربابه طایفه تبریزی در مقام رئیس هیئت مدیره در واکنش به صحبتهای مطرح شده و همچنین به نشانه اعتراض جلسه را ترک و خبر استعفای وی از گوشه و کنار به گوش برسد.

حالا بعد از گذشت چند روز مشخص شده است که 4 عضو هیئت مدیره بلوک که اتفاقا یکی از آنها نیز رئیس هیئت مدیره بلوک می باشد از سمت خود استعفا داده اند و اتفاقا استعفای این افراد توسط شورای ساکنین نیز پذیرفته شده است. با این حساب و با وجود حضور سایر اعضای هیئت مدیره، جلسات به دلیل نرسیدن به حد نصاب لازم تشکیل نخواهد شد و عملا هیئت مدیره با اتمام زودهنگام دوره فعالیت کاری خود مواجه شده است.   

لازم به ذکر است که مطالب ارائه شده توسط یکی از اعضای غیر مستعفی هیئت مدیره به تأیید رسیده و طبق اعلام این شخص فعلا شورای ساکنین بالاترین مرجع تصمیم گیری بلوک خواهد بود تا مجمع فوق العاده آتی نسبت به جایگزینی افراد جدید اقدام نماید.

هیئت مدیره فعلی بلوک A2 سال گذشته توسط اعضای مجمع انتخاب شده بودند اما حضور این افراد از همان روزهای نخست با انتقادهای مداوم نسبت به عملکرد آنها همراه شده بود. مهمترین انتقادات صورت گرفته در خصوص عملکرد هیئت مدیره بلوک به نحوه تصمیم گیری های این مجموعه باز می گشت که بسیاری معتقد بودند مصوبات ثبت شده دارای اشکالات اساسی است. این امر تا جایی پی رفت که دفتر اجرایی بلوک با شکایت یکی از ساکنین در خصوص دریافت ما به التفاوت شارژ در سال 94 و 93 در مراجع قضایی محکومیت مالی پیدا کرد تا مشخص شود تصمیم به افزایش شارژ بدون مصوبه مجمع عمومی ساکنین انجام گرفته بود و بدین ترتیب عملا دست هیئت مدیره برای انجام برخی موارد بسته شد.

منتشر شده در چهارشنبه 30 تير 1395       کد خبر : 4489
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح