نظرات مرتضی طلایی در خصوص شورایاری اکباتان

نظرات مرتضی طلایی در خصوص شورایاری اکباتان

مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران در گفتگویی که در حاشیه جلسه علنی روز گذشته شورای شهر تهران برگزار شد، پاسخگوی سوالات مربوط به شورایاری شهرک اکباتان بود.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری ها در ابتدا افزود: متأسفانه از ابتدای شکل گیری شورایاری شهرک اکباتان ما شاهد بروز حاشیه ها در آن هستیم و در اینجا باید بگویم که کلا عملکرد شورایاری شهرک اکباتان از نگاه ما قابل تعمق است. در اینجا باید این نکته را متذکر شوم در حالیکه انسانهایی فرهیخته، صاحب نظر و تحصیل کرده در شورایاری شهرک اکباتات عضو هستند انتظار این بود که این ظرفیت بیشتر در شهرک ایفای نقش کند اما متأسفانه افراد تا حدودی درگیر حاشیه ها هستند.  

طلایی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص غیبت 6 ماهه یکی از اعضای شورایاری شهرک اکباتان نیز گفت: این شخص باید به کمیته انضباطی ستاد مراجعه کند و علت آن بررسی شود.

عضو شورای شهر تهران در پایان در خصوص شائبه حمایت اعضای ستاد از برخی شورایان گفت: اینکه شورایاران به اعضای ستاد مراجعه کنند مورد خاصی نیست اما در کل برای ما در ستاد شورایاران فرقی نمی کند که چه کسانی در شورایاری های محلات حضور و یا عدم حضور داشته باشد.  

صحبت های روز گذشته دکتر طلایی در حالی مطرح شد که عصر روز گذشته نیز جلسه ای میان 3 عضو شورایاری شهرک اکباتان از هر دو گروه یعنی الهه تیرا، غلامرضا سرآبادانی و سعید رهنما برگزار شد تا اختلاف نظرها در بحث انتخاب دبیر تا حدودی کاهش پیدا کند که البته پس از پایان جلسه مشخص شد 3 عضو شورایاری شهرک اکباتان یعنی هوشنگ هموطن، غلامرضا سرآبادانی و سعید رهنما به علت انجام هماهنگی های بیشتر در فرآیند انتخاب دبیر که امروز قرار است در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شود شرکت نمی کنند.  

در جلسه شب گذشته که به خواست سعید رهنما در دفتر شورایاری واقع در سرای محله شهرک اکباتان ترتیب داده شده بود، سایر شورایاران اکباتان نیز دعوت بودند که هر کدام از آنها به دلیلی از حضور سرباز زدند.

اگر امروز 3 عضو شورایاری شهرک اکباتان در انتخابات هیئت رئیسه خود که شامل انتخاب دبیر، جانشین دبیر، منشی و رابط اطلاع رسانی است شرکت نکنند عملا به دلیل به حد نصاب نرسیدن نفرات رأی دهنده، انتخاب هیئت رئیسه شهرک اکباتان به زمان دیگری موکول می شود.

منتشر شده در چهارشنبه 13 مرداد 1395       کد خبر : 4575
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح