خبرنگاران در دفتر شهردار ناحیه

خبرنگاران در دفتر شهردار ناحیه

روز گذشته (سه شنبه) با همت روابط عمومی شهرداری ناحیه 6 جلسه دیدار با خبرنگاران محلی در دفتر شهردار برگزار شد.

در جلسه مذکور که به مناسبت روز خبرنگار و البته با تأخیری کوتاه تدارک دیده شده بود، ابتدا حجت صارمی برادر شهید صارمی به بازگویی روند تعیین روز خبرنگار که مصادف با شهادت محمود صارمی مسوول دفتر خبرگزاری ایران در مزار شریف افغانستان بود، پرداخت و در ادامه سایر خبرنگاران ضمن معرفی خود به بیان نقطه نظرات پرداختند.

پس از گذشت قسمتی از جلسه محمد اسدالهی شهردار ناحیه 6 در پاسخ به نقطه نظرات مطرح شده در خصوص توجه بیشتر به مقوله فرهنگ گفت: «از شنیدن برخی صحبتها ناراحت شدم، ما با تمام توان مشغول کار هستیم و مردم خودشان درک می کنند که چه کارهایی صورت می گیرد».  

این در حالی بود که وحید قربانعلی پور قائم مقام شهردار ناحیه در صحبت هایی خبرنگاران را پل ارتباطی میان خواسته های مردم و همینطور مسوولین برشمرد و خواهان تعامل بیشتر اصحاب رسانه ناحیه 6 با مدیران شهرداری ناحیه شد.

در ادامه نیز کوروش معتمدی سردبیر نشریه هگمتانه برخی مشکلات موجود در شهرک اکباتان اعم از روند بهره برداری بی رویه از چاههای آب، مصرف روز افزون انرژی و آبیاری بی رویه فضای سبز بلوکها را برشمرد و خواهان توجه بیشتر شهردای ناحیه به این مسائل شد.     

در نشست دیروز علاوه بر شهردار و قائم مقام هوشنگ هموطن دبیر شورایاری شهرک اکباتان، سید باقر قائم مقامی جانشین اداره فرهنگی اجتماعی ناحیه، علی قربانی مدیر محله شهرک اکباتان، مژگان دولتشاهی مدیر روابط عمومی شهرداری ناحیه 6  و ولی محمد جوکار مسوول فرهنگی مسجد امام رضا (ع) نیز حضور داشتند.

در پایان نیز لوح تقدیر به همراه هدایایی که از طرف روابط عمومی ناحیه 6 تهیه شده بود به میهمانان تقدیم و عکس یادگاری نیز حسن ختامی بود بر دعوت از خبرنگارانی که بدون داشتن چشمداشت مادی قلم می زنند و رنج مخاطرات بسیار را بر خود هموار می کنند.

منتشر شده در چهارشنبه 20 مرداد 1395       کد خبر : 4627
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح