این بار آپادانا میزبان قرارگاه جهادی ناحیه 6 بود

این بار آپادانا میزبان قرارگاه جهادی ناحیه 6 بود

عصر روز گذشته (چهارشنبه) مسجد الزهرا (س) شهرک آپادانا میزبان اعضای قرارگاه جهادی ناحیه 6 بودند تا یک گام دیگر در جهت قوام و انسجام بیشتر این گروه برداشته شود.

این نشست که در واقع ادامه روندی است که طی هفته های گذشته از مسجد امام رضا (ع) آغاز شده و قرار است در قالب فعالیت جهادی بخشی از مشکلات فرهنگی و اجتماعی سطح ناحیه 6 مورد بازنگری قرار گیرند تا در صورت امکان با ایجاد هم افزایی در انرژی های موجود موانع این حوزه ها از سر راه برداشته شود.

همچنین طبق روال جلسه نخست این بار هم افراد تأثیر گذار و صاحب نظر در سطح ناحیه در جلسه قرارگاه جهادی ناحیه 6 حضور پیدا کردند تا همچنان امیدواری ها برای ایجاد یک سرحلقه فرهنگی و جهادی که مهمترین هدفش هماهنگی میان مجموعه های پایین دستی در خصوص مسائل فرهنگی و مذهبی است تداوم داشته باشد.  

در جلسه مسجد الزهرا (س) مهمترین بحث مطرح شده راه اندازی کارگروههای تخصصی در حوزه فرهنگ و جهاد بود تا بعد از این با تدوین برنامه های منظم بخشی از موازی کاری های موجود در نهادهای فرهنگی سطح ناحیه کاهش پیدا کند.  

اما در کنار تمام مسائل مطرح شده یک نکته مهم نیز بسیار خودنمایی می کرد و آن حضور شخص حجت الاسلام و المسلمین نمازیان امام جماعت مسجد الزهرا (س) که شاید به عنوان معدود دفعاتی می باشد که به جای نماینده امامان جماعت، خود این عزیزان در جلسه حاضر می شوند.

ذکر این نکته نیز ضروری است که حضور حجت الاسلام و المسلمین اصفهانی به عنوان نماینده امام جمعه کن و حومه نیز نشان از اهمیت و پیگیری جدی مسئله توسط استاد صالح نیا است که خود این مسئله یکی از نشانه های قوت و استحکام این برنامه محسوب می شود.    

منتشر شده در پنجشنبه 21 مرداد 1395       کد خبر : 4642
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح