هیئت مدیره مرکزی کاملا مخالف است

هیئت مدیره مرکزی کاملا مخالف است

طرح استفاده از مغازه های دور میدان بسیج هر روز ابعاد تازه ای به خود پیدا می کند.

پس از اینکه مدتها پیش و در صحبت های غیر رسمی سخن از جا به جایی ساختمان فعلی سرای محله شهرک اکباتان با مغازه های دور میدان بسیج به گوش می رسید، حالا هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان مخالفت علنی خود را با ساخت و ساز در میدان بسیج نشان داده است.

این مخالفت از آنجا آغاز شده است که طوماری توسط شماری از اعضای امناء اکباتان تهیه و برای امضاء به نزد رئیس هیئت مدیره مرکزی برده می شود. در این طومار درخواست نقل مکان ساختمان سرای محله شهرک اکباتان از شهردار ناحیه 6 درخواست شده اما مجید حسیبی نه تنها امضاء خود را به نمایندگی از مجموعه هیئت مدیره مرکزی بر روی کاغذ نمی اندازد بلکه بر روی اسم خود خط هم می کشد تا به صورت آشکار نشان دهد که با ساخت و ساز بیشتر در شهرک اکباتان مخالفت است.

شنیده های تأیید نشده حاکی از آن است که پیش از این حتی پیشنهاد اختصاص یک مکان بزرگ در فضای میدان بسیج به عنوان دفتر رسمی هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان داده شده اما نمایندگان قدیمی ترین تشکل مدیریتی شهرک اکباتان با این مسئله نیز قویا مخالفت کرده اند.

مجید حسیبی در روزهای گذشته گفته است: خود ما نمایندگان شورای شهر را آوردیم تا جلوی ساخت و ساز میدان بسیج اکباتان را بگیریم، حالا توقع دارند با جا به جایی ساختمان سرای محله موافقت کنیم که محال است این کار را انجام دهیم.

رئیس هیئت مدیره مرکزی در توضیح بیشتر استدلال خود اذعان کرد: «دور میدان بسیج باید فضای سبز شود. آخر یک نفر به من بگوید که مگر دور میدان مکان ساخت و ساز است؟ ما همچنان بر موضع خودمان مبنی بر ایجاد فضای سبز در دور میدان بسیج پافشاری خواهیم کرد».

همچنین طی روزهای گذشته شورایاران شهرک اکباتان مصوبه ای در خصوص ایجاد نمایشگاه دائمی سازه شهرک اکباتان در اطراف میدان بسیج به تصویب رسانده اند و البته سعید رهنما مسوول اطلاع رسانی شورایاران قول ارائه توضیحات کافی در این خصوص را طی روزهای آینده داده است.         

منتشر شده در پنجشنبه 11 شهريور 1395       کد خبر : 4780
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح