هیئت مدیره مرکزی جا به جایی سرای محله را آچمز کرده!

هیئت مدیره مرکزی جا به جایی سرای محله را آچمز کرده!!

پس از درج نظر صریح رئیس هیئت مدیره مرکزی در خصوص جا به جایی سرای محله شهرک اکباتان حالا امناء اکباتان و حتی شهرداری ناحیه نسبت به این قضیه با احتیاط بیشتری رفتار می کنند.

چندی پیش و پس از انتشار اخباری در خصوص واگذاری ساختمان فعلی سرای محله شهرک اکباتان به یکی از پیمانکاران شهرداری و احتمال نقل مکان سرای محله به سازه های احداثی دور میدان بسیج امناء اکباتان در وهله نخست واکنش مثبتی از خود نشان ندادند و زیاد این داستان به مذاقشان خوش نیامد. اما پس از چندی و با گذشت مدت زمانی اندک نامه ای به امضای امناء اکباتان رسید که در آن خطاب به شهردار ناحیه 6 یعنی محمد اسدالهی، با جا به جایی ساختمان سرای محله اکباتان به صورت ضمنی موافقت شده بود.

با این توضیحات داستان به همین جا ختم نشد چون نامه مذبور به دفتر هیئت مدیره مرکزی نیز برده شد تا امضای مجید حسیبی نیز در پای نامه گرفته شود که وی علاوه بر اینکه امضاء نکرده بود بلکه بر روی اسم خود خطی نیز کشیده بود تا نشان دهد از اساس با این مسئله مخالف است.

پس از برده شدن نامه به دفتر هیئت مدیره مرکزی، مجید حسیبی در اظهار نظری اصل قضیه را از اساس زیر سوال برده بود و با گفتن جمله «کجای دنیا دور میدان را ساخت و ساز می کنند؟» آب پاکی را روی دست بسیاری ریخت!

در حال حاضر نیز از شرایط موجود به نظر می رسد که امناء شهرک اکباتان عملا در یک مسیر نامشخص قرار گرفته است چون از یک سو نامه را امضاء کرده اند ولی از سوی دیگر موضع هیئت مدیره مرکزی عملا همه چیز را آچمز کرده است چون طبق شنیده ها شهرداری ناحیه تمایل دارد که موافقت هیئت مدیره مرکزی در خصوص جا به جایی ساختمان اخذ شود.

بر همین اساس روز گذشته کانال شورایاران شهرک اکباتان بسیار آرام و بدون اینکه توجهی را به خود جلب کند به قضیه جا به جایی ساختمان سرای محله واکنش نشان داده است و نوشته: « صبح امروز مورخ 95/6/16 در نشست دعوت شده از جانب شهردار محترم ناحیه 6 ...

پس از بررسی مشکلات ساختمان سرای محله شهرک اکباتان مقرر گردید پس از بررسی بیشتر، در مورد سرای محله تصمیم گیری شود».

این جمله کلیدی شاید در ظاهر آنقدر مهم به نظر نرسد اما وقتی در مقابل نامه امضاء شده امناء اکباتان که در بالا به آن اشاره شد قرار گیرد، نشانه مهمی از یک توقف است. توقفی که با نظر مخالف هیئت مدیره مرکزی ایجاد شده است.  

منتشر شده در چهارشنبه 17 شهريور 1395       کد خبر : 4819
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح