ارجاع مجدد مشکل قبوض آب اکباتان به منطقه 3

ارجاع مجدد مشکل قبوض آب اکباتان به منطقه 3

نامه ای از مشاور مدیر عامل و مدیر دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت آب و فاضلاب استان تهران به دفتر هیئت مدیره مرکزی در خصوص قبوض آب مصرفی شهرک اکباتان ارسال شده است.

در این نامه آمده است: «بازگشت به شماره ... شهرک اکباتان تحت پوشش شرکت آبفای منطقه 3 شهر تهران می باشد. لطفا با سرکار خانم مهندس صفاییان معاونت محترم درآمد و امور مشترکین آن شرکت مذاکره فرمایید. شایان ذکر است درخواست شما طی نامه به شرکت یادشده ارسال گردید».

ذکر این توضیح ضروری است که پیش از این هیئت مدیره مرکزی از برگزاری جلسه با مدیران آبفای منطقه 3 خودداری و ترجیح داده بود به جای مذاکره با معاونین شرکت آبفای منطقه ای با معاون وزیر نیرو در خصوص مشکل قبوض آب اهالی به رایزنی و گفتگو بپردازد.

احتمالا با توجه به این که این بار درخواست هیئت مدیره مرکزی اکباتان از مراجع بالاتر به این شرکت واصل شده است احتمال همراهی بیشتر تا حدودی دور از انتظار نخواهد بود.

از مدتها پیش هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان و گروهی از مدیران اجرایی شهرک پیگیر مشکلات قبوض آب اکباتان بوده اند که با افزایش برخی آیتم های جدید بعضا تا 100 درصد افزایش پیدا کرده است. 

منتشر شده در چهارشنبه 17 شهريور 1395       کد خبر : 4827
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح