حوزه 121 صابر باز هم در سطح تهران اول شد

حوزه 121 صابر باز هم در سطح تهران اول شد

سایت «شباب» حوزه 121 بسیج صابر به عنوان برترین سایت موجود در بین نمونه های مشابه آنهم در سطح سپاه استان تهران شناخته شده است.   

«شباب» که شبکه اطلاع رسانی اینترنتی و البته درون مجموعه ای بسیج به حساب می آید در داخل حوزه های بسیج و توسط یک قرارگاه و نفرات در نظر گرفته شده بروز رسانی می شود.

طبق اطلاعات بدست آمده سایت شباب حوزه 121 صابر هم از لحاظ محتوا و هم از نظر طراحی صورت گرفته به مقام برترین سایت شباب سپاه تهران و استان تهران دست پیدا کرده است. پیش از این هم «شباب 121 صابر» به عنوان برترین نمونه موجود در سطح ناحیه مقاومت قدس انتخاب شده بود.   

دستیابی به عنوان برترین سایت شباب در حالی برای حوزه بسیج 121 صابر بدست آمده است که طی یکسال و نیم گذشته این حوزه در اکثر نظر سنجی های صورت گرفته در سطح سپاه استان تهران یا حائز رتبه های نخست شده و یا پیشرفت های قابل ملاحظه ای را از خود به نمایش گذاشته و به همین دلیل عملکرد این مجموعه قطعا باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد. بی شک «121 صابر» افتخاری برای بسیجیان ناحیه 6 منطقه 5 شهرداری تهران و همچنین الگوی قابل ملاحظه ای برای سایر حوزه های ناحیه مقاومت قدس به حساب می آید که این روزها با فرماندهی سرهنگ پاسدار جواد عبیری حرفهای بسیاری برای گفتن در سطح استان تهران دارد.   

یادآوری این نکته نیز خالی از لطف نیست که چندی پیش نمایندگان بسیج ناحیه مقاومت قدس در امناء محلات زیر مجموعه هم موفق به کسب نمره «خیلی خوب» در سطح 22 منطقه شهر تهران شده بودند آنهم در حالیکه هیچیک از مناطق دیگر شهر تهران موفق به کسب چنین نمره ای نشده بودند.  

مسوولیت دبیر اجرایی نمایندگان بسیج ناحیه قدس در امناء محلات هم بر عهده سید روح ا... علوی نیا فرمانده حوزه 121 صابر می باشد.       

حوزه بسیج 121 صابر در شهرک اکباتان،میدان بسیج، جنب پارک نرگس واقع است.

منتشر شده در پنجشنبه 18 شهريور 1395       کد خبر : 4831
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح