پردیس سینمایی مگامال امروز افتتاح می شود

پردیس سینمایی مگامال امروز افتتاح می شود

در روزهای گذشته دعوتنامه های شرکت نگین آرای آسیا برای حضور مدعوین خاص در افتتاح پردیس سینمایی مگامال ارسال شده اند.

پس از آغاز به کار مجتمع مگامال در اوایل دهه 90 شمسی همیشه صحبت هایی مبنی بر افتتاح سالن های سینمایی این مجموعه به گوش رسیده و زمان هایی نیز برای آغاز به کار آن وعده داده شده است. اما در نهایت قرعه افتتاح به نام عید سعید غدیر خم امسال افتاده و قرار است در شب این عید مبارک (دوشنبه) «پردیس سینمایی مگامال» که متشکل از چند سالن سینمایی است کار خود را آغاز نماید.

در دعوتنامه های ارسالی از عبارت «آغاز تجهیز مدرن ترین پردیس سینمایی کشور» استفاده شده تا بار کنجکاوری برای فهمیدن وسعت فعالیت این مجموعه فرهنگی سنگینی خاص خود را داشته باشد.   

در این مراسم که از 19:30 آغاز خواهد شد جمعی از هنرمندان و سینما گران حضور خواهند داشت و البته جمعی از شخصیت های اکباتانی نیز برای این مراسم دعوت شده اند.

آغاز به کار پردیس سینمایی مگامال از بسیاری جهات معادلات این مجتمع تجاری فرهنگی را تغییر خواهد داد. از یک سو اکباتانی ها «سینما دار» می شوند که اتفاق کوچکی نیست و طبعات مثبت اجتماعی بسیاری به همراه خواهد داشت و از سوی دیگر با توجه به حضور تعداد زیادی از هنرمندان مطرح کشور در شهرک اکباتان، پاتوق فرهنگی مناسبی برای آنها ایجاد خواهد شد.  

طی سالهای گذشته بسیاری از هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون کشور از نبود سینما در شهرک اکباتان آنهم در شرایطی که تراکم جمعیتی بالایی در این محدوده زندگی می کنند انتقاد کرده بودند.

منتشر شده در دوشنبه 29 شهريور 1395       کد خبر : 4893
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح