اپل های سرقتی اکباتان با جعبه و کارتن عرضه می شدند

اپل های سرقتی اکباتان با جعبه و کارتن عرضه می شدند

سارقین گوشی های اپل در شهرک اکباتان طی یک عملیات اطلاعاتی دستگیر شدند

سرهنگ علیرضا شعبانپور رئیس کلانتری 135 آزادی با اعلام این خبر افزود: طی ماههای گذشته گزارش چندین فقره سرقت گوشی های اپل که دو نفر موتور سوار به صورت «قاپیدن» و «زورگیری» به انجام می رساندند به دست ما رسید. در بررسی این گزارش ها متوجه شدیم که بیشتر این سرقت ها در محدوده میدان بسیج و توسط دو نفر راکب یک دستگاه موتور سیکلت بدون پلاک بوده است.

وی در ادامه افزود: با انجام عملیات اطلاعاتی توانستیم چهره شناسی لازم را از سارقین به انجام برسانیم اما در کمال تعجب و پس از مدت زمانی پیگیری پرونده متوجه شدیم که گوشی های سرقتی همراه با جعبه و کارتن درسایتهای خرید و فروش اینترنتی عرضه می شدند.

بعد از کشف این سرنخ مهم، افسران تجسس به عنوان خریدار در یکی از مجتمع های بزرگ شهرک اکباتان با سارقین قرار گذاشتند و پس از حضور آنها دستگیری آنها صورت گرفت. جالب اینکه سارقین در روز دستگیری نیز با موتور بدون پلاک به محل قرار آمدند».

رئیس کلانتری 135 در پایان خاطر نشان ساخت: هر دو سارق دارای 24 و 23 سال سن هستند و هنگام دستگیری نزدیک به 20 عدد گوشی سرقتی از آنها کشف شده که بیشتر آنها از نوع اپل بوده اند. سارقین در محدوده شهرک آزادی سکونت دارند که برای انجام اعمال خلاف خود به شهرک اکباتان مراجعه کرده اند. همچنین سارقین پس از سرقت گوشی های اپل جعبه های کاملا حرفه ای برای آنها تهیه و در این جعبه ها حتی شماره سریال گوشی ها نیز درج می شد.  

دایره تجسس کلانتری 135 آزادی در طی ماههای گذشته توفیقات بسیار مهمی در کشف و به نتیجه رساندن پرونده های محدوده کلانتری داشته است که همین مسئله نشانگر توانمندی و تلاش این عزیزان است و جای تشکر و قدردانی ویژه را بوجود می آورد.    

منتشر شده در پنجشنبه 1 مهر 1395       کد خبر : 4909
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح