احتمال حضور نفرات جدید در جلسه آتی قرارگاه فرهنگی

احتمال حضور نفرات جدید در جلسه آتی قرارگاه فرهنگی

ابعاد فعالیت قرارگاه فرهنگی ناحیه 6 منطقه 5 که با نام شهدای مدافع حرم نامگذاری شده، هر روز وسعت بیشتری پیدا می کند.

بر همین اساس و طبق شنیده ها رایزنی های گسترده ای صورت گرفته است تا در جلسه آتی اعضای قرارگاه نفرات جدید و البته تأثیر گذار بیرون از دایره شهرک اکباتان نیز حضور پیدا کنند تا تصمیماتی که در جلسه اخذ می شود با قدرت بیشتری به مرحله اجرا برسند.

یکی از نفراتی که تلاش زیادی برای هماهنگی حضور وی صورت گرفته است حجت الاسلام والمسلمین صالح نیا امام جمعه محترم کن و حومه است که قطعا شرکت ایشان تأثیر بسیاری بر بار محتوایی جلسه خواهد داشت. لازم به ذکر است که تا لحظه تنظیم خبر حضور «استاد صالح نیا» قطعیت کامل پیدا نکرده اما نشانه های امیدوار کننده ای وجود دارد تا اعضای قرارگاه فرهنگی شهدای مدافع حرم فرصت مصاحبت با «مرد اخلاق» را پیدا کنند. تا پیش از این «حاج آقا اصفهانی» رئیس دفتر امام جمعه محترم کن زحمت حضور در جلسات را متقبل شده اند.   

علاوه بر استاد صالح نیا شرکت نفرات دیگری نیز از حوزه ورزش و فرهنگ برنامه ریزی شده است که فعلا به دلیل عدم قطعیت لازم نامی از آنها برده نخواهد شد.  

قرارگاه فرهنگی جهادی شهدای مدافع حرم عنوان نشست هایی است که با ابتکار اداره فرهنگی اجتماعی ناحیه 6 پایه گذاری شده است و در این جلسات نمایندگان تشکلهای فرهنگی و اجتماعی سطح ناحیه 6 حضور پیدا می کنند و در خصوص موارد پیشنهادی اعضاء مصوبه و هماهنگی هایی صورت می گیرد.

طی جلسات گذشته ظرفیت های خوبی در این مجموعه ایجاد شده و برنامه ریزی صورت گرفته توسط دست اندرکاران ادامه راه را با امیدواری های بسیاری مواجه می سازد.  

تاریخ برگزاری نشست آتی قرارگاه فرهنگی شهدای مدافع حرم طی هفته جاری خواهد بود.      

منتشر شده در دوشنبه 5 مهر 1395       کد خبر : 4936
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح