تصادفات شبانه در ورودی صنایع هواپیمایی به فاز 2

تصادفات شبانه در ورودی صنایع هواپیمایی به فاز 2

یکی از نقاط حادثه خیز شهرک اکباتان وردی خیابان صنایع هواپیمایی به فاز 2 در مسیر شمال به جنوب می باشد. 

طبق اطلاعاتی که توسط یک از ساکنین فاز 2 شهرک اکباتان برای ما ارسال شده است ورودی خیابان صنایع هواپیمایی به فاز 2 در مسیر شمال به جنوب از بابت وجود علائم راهنمایی و رانندگی در مضیقه جدی قرار دارد و همین امر تا کنون به دفعات موجبات بروز حوادث رانندگی را رقم زده است.

بنا بر اعلام این ساکن محترم، در این تقاطع ماشینهایی که از خیابان صنایع هوایی وارد فاز 2 می شوند عملا با ماشین هایی روبرو می شوند که از جنوب به شمال بلوار در حال حرکت هستند و این در حالی است که علائم راهنمایی مورد نیاز و  مشخص برای احتیاط بیشتر رانندگان این تقاطع وجود ندارد و همین موضوع به دفعات باعث بروز تصادف در شب هنگام شده است.

مشکل بزرگ این تقاطع عدم دید کافی و مناسب برای رانندگانی است که در طی مسیر به این نقطه می رسند و ناگهان با خودرویی در مقابل خود مواجه می شوند. این مورد مخصوصا در شبها که وسعت دید رانندگان کاهش قابل توجهی پیدا می کند بیشتر مشکل ساز شده است.  

شاهدان عینی در همین رابطه بروز چندین فقره تصادف منجر به خسارت های مادی را تأیید کرده اند که بدین ترتیب این نقطه را می توان به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز شهرک اکباتان در امر رفت و آمد خودروها معرفی نمود. قطعا بخشی از بالا بودن درصد بروز حادثه در این نقطه به سبب وجود ورودی ایستگاه متروی ارم سبز در نزدیکی این تقاطع می باشد که بدین ترتیب حجم تردد قابل توجه خودروها را بوجود می آورد.

در این زمینه بی شک هیئت مدیره مرکزی و شورایاری شهرک اکباتان وظیفه دارند به منظور افزایش ایمنی رانندگان و خودرو های عبوری طرح هایی را آماده و به جهت حل مشکل به شهرداری ناحیه 6 ارائه نمایند. گفتنی است شهرداری ناحیه نیز پس از طرح موضوع در کمیته ترافیک منطقه 5 نسبت به مصوبات این کمیته تصمیم گیری های لازم را به انجام خواهد رساند. 

الا ایحال بررسی ها نشان می دهد که تاکنون پیگری ویژه ای به جهت حل مشکل این تقاطع صورت نگرفته است. هر چند در مقاطعی نامه نگاری هایی در این زمینه صورت گرفته اما شاید آنطور که انتظار ساکنین بوده این مسئله مورد توجه واقع نشده است.

منتشر شده در شنبه 1 آبان 1395       کد خبر : 5090
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح