روایت حسیبی از جلسه شب گذشته با شهردار منطقه 5

روایت حسیبی از جلسه شب گذشته با شهردار منطقه 5

رئیس هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان حضور شهردار منطقه 5 را با همراهی تعداد قابل توجهی از معاونینش در شهرک اکباتان امری بی سابقه خطاب کرد.

مجید حسیبی با اعلام این مطلب افزود: شب گذشته برای اولین بار در تمام سالهایی که از ساخته شدن شهرک اکباتان می گذرد شاهد حضور شهردار منطقه 5 با همراهی تعداد قابل توجه ای از معاونان و همکاران ایشان بودیم که همین مسئله نشانگر اهمیت شهرک اکباتان در برنامه ریزی های شهرداری منطقه 5 می باشد.

رئیس هیئت مدیره مرکزی همچنین با اشاره به مذاکرات صورت گرفته جلسه شب گذشته در دفتر هیئت مدیره مرکزی خاطر نشان ساخت: تقریبا مجموعه ای کامل از مسائل و مشکلات اکباتان را با آقای شهردار درمیان گذاشتیم و خوشبختانه راهکارهای خوبی از جانب ایشان مطرح شد که اتفاقا امیدواری بسیاری برای اجرایی شدن آنها از جانب هیئت مدیره مرکزی اکباتان وجود دارد.

حسیبی همچنین در واکنش به گفته شهردار منطقه 5 در مورد مغازه های نیمه کاره دور میدان بسیج که اعلام کرد سازه های نیمه کاره میدان بسیج تخریب نخواهد شد هم گفت: خیلی دلم می خواهد یکبار دیگر در زندگی ام دکتر طلوعی شهردار سابق منطقه 5 را ببینم. ایشان زمانی که قرار بود فضای دور میدان بسیج ساخته شود به من گفت به شما قول می دهم که اینجا (میدان بسیج) قرار است کتابخانه شود. اما ما به مرور دیدیم که به جای کتابخانه از زمین مغازه سبز شده است و به همین دلیل می خواهم دکتر طلوعی را ببینم تا به وی بگویم شما به عنوان یک انسان تحصیل کرده به من قول دادید، آیا این بود قول شما!؟

اکنون هم به صراحت اعلام می کنم تنها موافقت خود را در صورتی اعلام می کنیم که آن مغازه های نیمه کاره همانند قول و قرار روز نخست تبدیل به کتابخانه شود و به غیر از کتابخانه به هیچوجه با تجاری سازی موافق نیستیم. واقعیت این است که امروز شهرک اکباتان حتی بیشتر از نیاز ساکنانش دارای واحدهای تجاری است و تازه به قول مهندس حقانی عضو محترم شورای شهر تهران ساخت مگامال هم کار خیلی بدی بوده که شهرداری در گذشته مجوز آن را صادر کرده است.

مجید حسیبی در پایان اذعان کرد: متأسفانه ازدیاد بیش از حد واحدهای تجاری مشکلاتی را برای ساکنین به همراه داشته است که از مهمترین آنها می توان به موضوع سد معبر برخی کسبه اشاره کرد. در این زمینه برخی از واحدهای تجاری شهرک اکباتان به هیچوجه حقوق همسایگان و شهروندان را رعایت نمی کنند و به همین دلیل ما مجبور شدیم به طور جدی از شهرداری درخواست کنیم که با معضل سد معبر برخوردی جدی داشته باشد که خوشبختانه آقای مهندس اسدی شهردار محترم منطقه 5 دستورات لازم را به آقای اسدالهی شهردار ناحیه 6 اعلام نمودند.

شب گذشته مهندس اسدی شهردار منطقه 5 با همراهی هیئت همراه در دفتر هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان حضور پیدا کرد و در خصوص کلیه مسائل شهرک اکباتان پاسخگوی مدیران محلی بود. اسدی در دیدار دیشب حتی از صحبت در خصوص مسائل حاشیه ای اکباتان نیز طفره نرفت و توضیحات خود را بیان نمود.

منتشر شده در سه شنبه 4 آبان 1395       کد خبر : 5125
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح