کمدین خندوانه در جلسه دیشب امناء بیمه

کمدین خندوانه در جلسه دیشب امناء بیمه

جلسه فوق العاده امناء بیمه شب گذشته در حالی برگزار شد که علی مسعودی کمدین معروف برنامه خندوانه که معروف به «علی مشهدی» هم می باشد به عنوان میهمان ویژه در آن شرکت داشت.

در جلسه شب گذشته بیمه ها برای مشخص کردن پیمانکار جدید زمین ورزشی این محله دور هم جمع شدند و در نهایت 5 پیشنهاد بهتر به جهت قیمت و شرایط پیمانکار برای بررسی بیشتر در اختیار کارشناس ورزشی شهرداری ناحیه 6 قرار گرفت.

گفتنی است کمترین قیمت پیشنهادی ارائه شده برای مشارکت سالیانه در زمین چمن کوی بیمه ماهانه 000/700/2 تومان بود و بیشترین آن ماهانه 000/100/4 تومان بود.

در این خصوص سید روح ا... علوی نیا در صحبت هایی به صراحت از عدم انجام تعهدات توسط پیمانکار سابق زمین چمن مصنوعی محله بیمه پرده برداشت و این در حالی است که طبق شنیده ها پیمانکار مذکور رقمی در حدود 5 میلیون تومان بدهکار می باشد.

یکی از بزرگترین مشکلات سرای محلات ناحیه 6 به عدم وجود قراردادهای محکم حقوقی برای الزام پیمانکاران به انجام تعهدات کاری می باشد. قراردادهای پیمانکاران سرای محلات توسط نهادهای بالادستی در بحث مدیریت محله تهیه و ابلاغ می شود.

از نکات مهم جلسه دیشب خبر برنامه ریزی برای انجام برخی پروژه های تلویزیونی در محدوده ناحیه 6 توسط علی مسعودی کمدین شناخته شده تلویزیون بود. برنامه ای که شاید در فرمت «دور همی» مهران مدیری و البته با نوآوری های جدید به مرحله تهیه و پخش برسد.

مسعودی در جلسه دیشب امناء بیمه نشان داد فردی کاملا متواضع و مردمی است و چهره دوست داشتنی او در قاب تلویزیون نشأت گرفته از شخصیت بی ادعای او می باشد.    

منتشر شده در پنجشنبه 6 آبان 1395       کد خبر : 5132
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح