کشف جسد در مقابل درب پشتی باشگاه پاس

کشف جسد در مقابل درب پشتی باشگاه پاس

روز گذشته حوالی ساعت 15 روز گذشته (سه شنبه) مرکز پیام کلانتری 135 آزادی در جریان پیدا شدن یک جسد در مقابل درب پشتی باشگاه پاس قرار می گیرد.

سرهنگ علیرضا شعبانپور رئیس کلانتری 135 آزادی با اعلام این خبر افزود: بلافاصله پس از اعلام خبر شخصا به همراه گروه تجسس در محل مربوطه حضور پیدا کردم و پس از بازدید های اولیه مشخص شد که یک دستگاه پراید نوک مدادی از شب گذشته در بلوار شهید بوذری روبروی باشگاه پاس به حالت پارک درآمده و متأسفانه امروز در داخل آن جسد مردی پیدا شده است.

وی در ادامه افزود: بررسی های اولیه نشان داد که هیچ آثار ضرب و جرجی بر روی بدن متوفی وجود ندارد و البته علت دقیق مرگ را باید در نهایت مراجع ذیصلاح مشخص کنند. به گفته رئیس کلانتری، زمان فوت نیز امروز (سه شنبه) بوده است.

گفتنی است بررسی هایی نیز در خصوص مشخصات هویتی جسد کشف شده صورت گرفته که بر اساس آن مشخص شده فرد مورد نظر متولد 1345 و در زمان حیات خود ساکن کرج بوده و البته منزل همسر سابق در یکی از بلوکهای فاز 1 بوده است.

شعبانپور در پایان خاطر نشان ساخت: در صورت گزارش مراجع قانونی مبنی بر وجود فوت غیر طبیعی مأموران اداره تجسس کلانتری به صورت جدی موضوع را پیگیری خواهند کرد. تا همینجا نیز افسران ما اطلاعات نسبتا خوبی در خصوص پیشینه متوفی بدست آورده اند.  

جسد کشف شده پس از طی مراحل قانونی توسط آمبولانس به پزشکی قانونی منتقل گردید.   

منتشر شده در چهارشنبه 12 آبان 1395       کد خبر : 5166
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح