دستاوردهای ایست های بازرسی بسیج در اکباتان

دستاوردهای ایست های بازرسی بسیج در اکباتان

ماهانه دو مرتبه جوانان بسیجی اکباتانی در ابتدای ورودی اکباتان می ایستند و طبق اعلام کلانتری در اجرای هر چه بیشتر مقوله امنیت اجتماعی کمک و همراهی خود را با عوامل انتظامی محلی به انجام می رسانند.

پایگاه بسیج خاتم الانبیاء مسجد بعثت در فعالیت های میدانی معمولا حضوری فعال و جدی را از خود به نمایش می گذارد در برگزاری ایست های بازرسی در اکباتان، حتی در مواردی که سرمای هوا واقعا آزار دهنده است، تلاش قابل ستایشی را به نمایش می گذارد که در این زمینه جا دارد با توجه به فرا رسیدن هفته بسیج نگاه جدی تر به منظور شناخت بیشتر از فعالیت های اینچنینی صورت پذیرد.

مهدی صادقی علوی فرمانده پایگاه خاتم الانبیاء در خصوص دستاوردهای برنامه های عملیاتی اینچنینی گفت: در طول ماه دو مرتبه با هماهنگی سلسه مراتب خود اقدام به برپایی برنامه ایست بازرسی در اکباتان می کنیم و بدون استثناء، تاکید می کنم بدون استثناء در هر جلسه با مواردی همچون سلاح های سرد، لوازم سرقتی، مواد مخدر و مشروبات الکلی مواجه می شویم که بلافاصله موارد کشف شده توسط ضابط قضایی صورتجلسه می شود و در اولین فرصت افراد به همراه اقلام  بدست آمده تحویل مراجع قانونی می شوند.  

فرمانده پایگاه خاتم الانبیاء که چندی پیش شایعه بی اساس استعفایش به گوش می رسید و البته در این خصوص با حمایت جدی فرمانده حوزه بسیج مواجه شد در ادامه افزود: ما کار خود را با نیروهای بومی همین محدوده انجام می دهیم و اساسا تکیه و تلاش ما بر تربیت نیروی انسانی با تقوی است. در بسیاری از شب ها با وجود بحث سرما حداقل از وجود 15 نفر از جوانان فعال و مسجدی بهره مند هستیم که خود همین قضیه برای من به عنوان خادم پایگاه مایه دلگرمی است.   

در ادامه تصاویری از فعالیت جوانان در یکی از برنامه های ایست بازرسی شهرک اکباتان آمده است.   

 

منتشر شده در چهارشنبه 3 آذر 1395       کد خبر : 5396
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح