چرا سینماهای مگامال در تعطیلات عید افتتاح نشدند؟

چرا سینماهای مگامال در تعطیلات عید افتتاح نشدند؟

طبق اعلام مدیران ارشد شرکت نمایشگران قرار بود پردیس سینمایی مگامال در ایام تعطیلات عید کار خود را هر چند بصورت محدود آغاز کند که این امر در عمل محقق نشد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پیگیری نشان می دهد که روز 25 اسفند سال گذشته صندلی های مخصوص پردیس سینمایی مگامال که از کشور اسپانیا سفارش داده شده بودند از گمرک ترخیص شده اند. البته قرار بود این امر زودتر انجام شود اما با توجه به شلوغی گمرکات کشور به دلیل فرا رسیدن روزهای پایانی سال این امر به واپسین روزهای اسفند ماه موکول شده و همین مسئله موجب شده است تا مرحله نصب صندلی ها با تأخیر قابل توجهی مواجه شود.

از طرفی دیگر طی بازدیدهایی که از طرف نمایندگان سازمان آتش نشانی از این مجموعه صورت گرفته قرار شده است که به مرور زمان اصلاحاتی مختصر در خصوص مسائل ایمنی این مجموعه صورت پذیرد تا از حیث مسائل ایمنی ضریب صد در صدی رعایت شود. اما با توجه به تأخیر در خصوص بحث نصب صندلی ها مدیران پردیس سینمایی تصمیم گرفتند تا اصلاحات مدنظر آتش نشانی را پیش از افتتاح به انجام برسانند تا با خیال کاملا راحت اقدام به راه اندازی پردیس مذکور نمایند.

طبق آخرین اطلاعات دریافتی به احتمال زیاد اردیبهشت امسال زمان افتتاح پردیس سینمایی مگامال خواهد بود و اگر اتفاق غیر قابل پیش بینی رخ ندهد شروع فصل تابستان در اکباتان با اکران فیلمهای سینمایی روز در این شهرک همراه خواهد بود.   

پردیس سینمایی مگامال شامل 9 سالن اکران فیلم و یک سالن نمایش تئاتر با ظرفیت 300 نفر می باشد که توسط شرکت نمایشگران که مالکیت پردیس سینمایی زندگی واقع در بلوار آیت ا... کاشانی را بر عهده دارد به مرحله بهره برداری رسیده است.

مذاکره با «شهر کتاب» برای حضور در مگامال

اما از روند تکمیل مگامال خبر می رسد که مذاکراتی با شرکت شهر کتاب صورت گرفته است تا این فروشگاه زنجیره ای عرضه کتاب و اقلام فرهنگی نیز در میان سایر برندهای حاضر در مگامال، فعالیت خود را آغاز کند.

شرکت شهر کتاب در سال 1374 کار خود را با هدف واردات كتابهای خارجی بزرگسال از ناشران تراز اول دنيا به زبانهای مختلف جهت عرضه در فروشگاههای شهركتاب و سایر فروشگاههای فرهنگی معتبر و نمايشگاه ها آغاز نموده است. این شرکت حتی موفق به اخذ نمايندگی از ناشران معتبر جهان هم شده است.

گفتنی است در حال حاضر امکان عرضه کالاهای این شرکت در فروشگاه های شهرکتاب توسط پخش شرکت شهر کتاب میسر گردیده است. 

منتشر شده در پنجشنبه 24 فروردين 1396       کد خبر : 6341
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح