مدیر عامل مگامال: رمپ شهید ستاری مشکلات فنی دارد

مدیر عامل مگامال: رمپ شهید ستاری مشکلات فنی دارد

رمپ شمال به جنوب اتوبان شهید ستاری که قرار بود به عنوان ورودی مجتمع مگامال راه اندازی و مورد استفاده قرار گیرد با مشکلات فنی مواجه شده است.

سید مجتبی شفیعی مدیر عامل مجتمع تجاری فرهنگی مگامال در گفت و گو با سایت خبری اکباتان با اعلا این مطلب افزود: احداث این رمپ از سال گذشته با انتخاب پیمانکار و تجهیز کارگاه کار خود را آغاز کرد اما فعلا با مشکلات فنی مواجه شده است و احتمالا تا 2 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین در پاسخ به این مطلب که قرار بود رمپ مذکور همزمان با راه اندازی پردیس سینمایی مگامال افتتاح شود تا از ورود خودروهای بیشتر به داخل اکباتان و ایجاد ترافیک جلوگیری شود هم گفت: سینماهای مگامال پس از افتتاح بلافاصله حداکثر تماشاچی ممکن را نخواهد داشت و زمان می برد تا به نقطه پیک تماشاچی برسد. بر همین اساس ما سعی خواهیم کرد تا قبل از رسیدن به نقطه اوج حضور مخاطبین در سالن های سینما کار احداث رمپ ستاری را به اتمام برسانیم تا از این جهت با مشکلات جدیدی مواجه نشویم. البته تا همین حالا هم تلاش های بسیاری برای احداث این رمپ صورت گرفته است اما نتایج کار مورد انتظار نبوده است.  

مدیر عامل مگامال در خصوص قولهایی که برای راه اندازی سایر بخشهای این مجتمع همچون «فود کورت» هم داده می شود گفت: در تلاش هستیم تا سایر بخشهای مگامال همچون فود کورت را هم راه اندازی کنیم اما تا کنون برای راه اندازی این بخش قولی به کسی نداده ایم که نسبت به آن بدقولی صورت گرفته باشد. اما به هر صورت احتمال راه اندازی فود کورت مگامال همزان با عید سعید فطر وجود دارد و تلاش ما برای تحقق این مسئله است.  

شفعیعی در رابطه با زمان افتتاح کامل مگامال و همچنین صحبت هایی که در رابطه با نیاز به بودجه 15 میلیاردی برای اتمام این پروژه شنیده می شود هم اذعان کرد: احتمالا تا پایان سال کل مجموعه مگامال افتتاح خواهد شد اما عدد 15 میلیارد برای افتتاح تمامی این قسمت ها صحت ندارد و بودجه بیشتری مورد نیاز است. در حال حاضر مجموعه مگامال تلاش خود را برای خدمت رسانی بیشتر به همسایگان و همچنین مراجعه کنندگان به انجام می رساند حتی مشکل پارکینگ های فروشگاه هایپر می هم که تا حدودی باعث دلخوری برخی مشتریان شده بود امروز برطرف شده است تا سطح مناسبی از رضایت برای مردم ایجاد شود.  

در این زمینه لازم به ذکر است که تا نیمه اول اردیبهشت ماه پردیس سینمایی مگامال کار خود را آغاز خواهد کرد. پیش از اعلام شده بود که رمپ اختصاصی مگامال از اتوبان شهید ستاری تا فروردین ماه به بهره برداری می رسد. 

منتشر شده در يكشنبه 27 فروردين 1396       کد خبر : 6353
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح