تمدید قرارداد تیم فوتبال سایپا با ورزشگاه دستگردی

تمدید قرارداد تیم فوتبال سایپا با ورزشگاه دستگردی

تیم فوتبال ساپیا در سال آینده لیگ برتر همچنان ورزشگاه شهید دستگری اکباتان را به عنوان محل میزبانی بازی های خانگی مورد استفاده قرار خواهد داد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، تیم فوتبال ساپیای کرج در سال 94 از استان البرز به تهران منتقل شد و از همان مقطع ورزشگاه شهید دستگری را به عنوان محل دیدارهای خانگی خود معرفی کرد. بر همین اساس قرارداد تیم فوتبال سایپا  با ورزشگاه شهید دستگری برای فصل آتی لیگ برتر فوتبال که از 6 مردادماه آغاز می شود هم منعقد شده است.

این قرارداد به منظور برگزاری دیدارهای خانگی و البته تمرینات تیم فوتبال سایپا امضاء شده است و البته مبلغ قرارداد بصورت رسمی اعلام نشده است.

در خصوص قرارداد واگذاری ورزشگاه دستگردی تنها نکته ای که می توان اشاره کرد این است که طبق اعلام یکی از خبرگزاری ها در فصل 93- 94 مبلغ اجاره این ورزشگاه حدود 800 میلیون تومان بوده است که با یک حساب ساده احتمالا برای فصل آینده (96- 97) این قرارداد بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان خواهد بود. 

گفتنی است سال گذشته کانون هواداران باشگاه سایپا در هنگام برگزاری دیدارهای خانگی این تیم در ورزشگاه شهید دستگری، بنرهایی را تحت عنوان «موج حمایت نارنجی» در برخی نقاط شهرک اکباتان نصب می کرد تا بتواند افرادی را بر ای حضور در ورزشگاه ترغیب نماید که البته در این امر موفقیتی حاصل نشد.   

ورزشگاه شهید دستگردی در سال ۱۳۸۱ ساخته شده و دارای گنجایشی برابر با ۸٬۲۵۰ تماشگر است. این ورزشگاه از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۶ ورزشگاه اختصاصی باشگاه فوتبال پاس تهران بود که پس از انحلال این تیم در اختیار سایر تیمهای فوتبالی قرار می گیرد.

این ورزشگاه همچنین بازیهای تیم ملی فوتبال سوریه از سری مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا ۲۰۱۵ را به دلیل درگیری‌های داخلی این کشور میزبانی کرد.

منتشر شده در شنبه 13 خرداد 1396       کد خبر : 6619
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح