دستگیری «موبایل قاپ» در حین مصاحبه با رئیس کلانتری

دستگیری «موبایل قاپ» در حین مصاحبه با رئیس کلانتری

روز گذشته رئیس کلانتری 135 آزادی مهمترین اقدامات انتظامی صورت گرفته طی یک هفته گذشته را برشمرد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، سرهنگ مجتبی شمس بیرانوند در ضمن گفتگو اشاره ای هم به عملکرد کلانتری در ایام ماه مبارک رمضان داشت که در ادامه آمده است.

دستگیر 2 سارق حرفه ای تجهیزات ماشین

در ابتدای هفته جاری یعنی روز شنبه، 2 سارق حرفه ای لوازم و محتویات خودرو که با یک دستگاه پراید سفید اقدام به سرقت از خودروهای محدوده می نمودند دستگیر شدند. دستگیری این دو طی یک سلسله تعقیب و مراقبت و در نهایت با عملیات ضربتی صورت گرفت که طی دستگیری این افراد تعداد 5 حلقه لاستیک، 3 عدد جک، 1 مورد پنل ضبط و تعدادی باند کشف و ضبط گردید که تصویر بخشی از آنها در ادامه آمده است. گفتنی است در روزهای پایانی هفته گذشته نیز 4 حلقه لاستیک و 3 عدد جک مسروقه از یکی دیگر سارقین کشف شده بود که با این حساب تعداد لاستیک های کشف شده طی کمتر از یک هفته به 9 حلقه رسیده است.

دستگیری «موبایل قاپ» در حین مصاحبه با رئیس

روز گذشته در حین گفتگو با رئیس کلانتری آزادی به وی اطلاع داده شد که راکب یک موتور «باکسر» مشکی در فاز 2 شهرک اکباتان اقدام به قاپیدن گوشی یکی از رهگذاران نموده است. سرهنگ بیرانوند در حین مصاحبه ای دستوراتی را توسط بیسیم به عوامل حاضر در محدوده ارائه کرد تا طرح مهار سارق اجرا شود. پس از گذشت 10 دقیقه اعلام شد سارق در پی تعقیب و گریز عوامل گشت کلانتری گوشی موبایل را به داخل پیاده رو پرت کرده تا بتواند فرار کند و پس از حدود 10 دقیقه دیگر خبر رسید که سارق در جاده مخصوص (شرق به غرب) نرسیده به تهرانسر دستگیر شده است. بدین ترتیب گوشی موبایل مسروقه در کمتر از یکساعت به صاحب اصلی آن بازگردانده و متهم تحویل مراجع قضایی شد.    

نیروهای گشت در ماه مبارک رمضان 3 برابر شدند

رئیس کلانتری همچنین در خصوص فعالیت های کلانتری در شبهای ماه مبارک رمضان هم گفت: قبل از شروع ماه مبارک جلساتی را با حضور اهالی و نمایندگان نهاد اجتماعی در محدوده کلانتری برگزار کردیم چون امری که برای ما مسجل بود اینکه از ساعت 21 یعنی 9 شب به بعد تردد تا حدودی ساکنین تا حدودی افزایش پیدا می کند که تا پاسی از شب هم ادامه خواهد داشت. بر همین اساس طی هماهنگی های صورت گرفته پوشش انتظامی نقاط مهم را در دستور کار قرار دادیم تا امنیت اماکن عمومی را افزایش و ارتقاء دهیم که با لطف خداوند در این خصوص موفق بودیم. باید در اینجا به این نکته اشاره کنم که خوشبختانه طی شبهای ماه مبارک رمضان که طرح افطار تا سحر برای فعالیت برخی کسبه به اجرا درآمد هیچ مورد خاصی بوجود نیامد و با تلاش نیروهای گشت کلانتری که به مقدار 3 برابر افزایش پیدا کرده بودند امنیت عمومی محدوده کلانتری 135 کما فی السابق مانند گذشته به خوبی تأمین شد.    

منتشر شده در سه شنبه 13 تير 1396       کد خبر : 6733
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح