حضور شهردار منطقه برای افتتاح ساختمان جدید آلزایمر

حضور شهردار منطقه برای افتتاح ساختمان جدید آلزایمر

فردا شهردار منطقه 5 برای افتتاح ساختمان جدید انجمن آلزایمر به شهرک اکباتان خواهد آمد و احتمالا بازدیدی از سایر نقاط ناحیه 6 نیز خواهد داشت.

به گزارش سایت خبری اکباتان، طبق اعلام برخی منابع خبری روز چهارشنبه ساعت 10 صبح مهندس اسدی شهردار منطقه 5 در میدان بسیج شهرک اکباتان حاضر خواهد بود تا ساختمان تازه و قرمز رنگ انجمن آلزایمر را که با هزینه ای حدود 2 میلیارد تومان و با حمایت مستقیم شهرداری ساخته شده است را افتتاح نماید.   

حضور مهندس اسدی در ناحیه 6 که اگر با تغییرات خاصی مواجه نشود از چند جهت دارای اهمیت است. نخست اینکه اولین حضور وی در شهرک اکباتان پس از اعلام حکم قطعی دادگاه تجدیدنظر پرونده دارالقرآن می باشد و احتمال اینکه واکنش خاصی از سوی شورایاری اکباتان که اساسا منتقد سفت و سخت سیاست های شهرداری هستند، صورت بگیرد وجود دارد. از طرف دیگر یکی از فعالین اجتماعی شهرک اکباتان قصد دارد بحث ساخت و سازهای جدیدی که در برخی بلوکهای فاز 2 صورت گرفته است را به صورت حضوری خدمت شهردار منطقه مطرح کند تا دستورات قاطعی از طرف وی صادر شود.  

شایان ذکر است که معمولا حضور شهردار منطقه 5 در محدوده اکباتان بدون حاشیه همراه نمی شود چون اصولا شکل تعامل شورایاری اکباتان با شهرداری منطقه تفاوت های چشمگیری را با سایر محلات دارا می باشد و شاید به همین دلیل است که سایر محلات ناحیه 6 طی یکی دو سال گذشته توانسته اند امتیازات خوبی از بزرگترین نهاد مدیریت شهری دریافت کنند. در خصوص جنس رابطه شورایاران اکباتانی با شهردار منطقه همین نکته کافی که یکی از شورایارن اکباتانی که خود را به صورتی عجیب «عضو هیئت رئیسه شورایاری اکباتان!!» معرفی می کند تاکنون 3 مرتبه به دفتر شهردار منطقه مراجعه کرده و ساعاتی نیز پشت در اتاق منتظر شده اما موفق به دیدار مهندس اسدی نشده است.   

ساختمان جدید انجمن آلزایمر در 4 طبقه و در جنب شورای حل اختلاف منطقه 5 واقع در پشت میدان بسیج شهرک اکباتان واقع شده است. قرار است در این ساختمان مشاوره، آموزش و به طور کلی مباحث درمانی ویژه بیماران آلزایمر و سایر امور مرتبط به انجام برسد.   

هنوز از سرنوشت ساختمان قدیم انجمن آلزایمر اطلاع دقیقی در دست نیست به جز اینکه شهردار ناحیه 6 چندی پیش اعلام کرد که به علت کمبود فضای اداری در شهرداری ناحیه 6 از این مکان برای انجام امور اداری این مجموعه استفاده خواهد شد.

منتشر شده در سه شنبه 13 تير 1396       کد خبر : 6735
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح