مجمع عمومی سهامداران مگامال برگزار می شود

مجمع عمومی سهامداران مگامال برگزار می شود

امروز قرار است مجمع عمومی سهامداران شرکت نگین آرای آسیا که مجری اصلی پروژه مگامال محسوب می شود برگزار شود.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در این جلسه که امروز بعد ظهر (شنبه) برگزار خواهد شد به نظر می رسد شرایط خاصی حاکم باشد چون از یک سو مشاور بهره برداری شرکت نگین آرای آسیا که جایگاهی مهم در پیشبرد تصمیم گیری ها به حساب می آید طی یک ماه گذشته استعفا داده و در حال حاضر هنوز شخص جایگزین معرفی نشده است و از طرف دیگر پیش بینی اینکه تمرکز اصلی سهامداران و بحث ها وجدل ها بر روی میزان بدهی های پروژه و نحوه پرداخت آنها باشد، چندان دور از ذهن به نظر نمی رسد. بدهی هایی که باعث شدند چند ماه پیش خبر فروش ساختمان فعلی شرکت نگین در میدان شهید صارمی شهرک اکباتان به گوش برسد و در نهایت معلوم شد اگر قرار بر واگذاری باشد، یکی از شرکت های زیر مجموعه نگین آرای آسیا در مقام خریدار تعیین خواهد شد و فروش به غیر منتفی خواهد بود.

از سوی دیگر برخی قسمتهای داخلی مگامال از زمان برنامه ریزی شده برای افتتاح عقب هستند که همین مورد نیز صدای بسیاری از مشارکت کنندگان را درآورده است. راه اندازی بخش «فود کورت» شامل همین مورد است که به دفعات افتتاح آن به تعویق افتاده و مدیر عامل شرکت نگین چندی پیش طی مصاحبه ای از عید فطر امسال به عنوان زمان آغاز به کار آن سخن گفته بود، امری که در نهایت باز هم به تعویق افتاد.   

اما مهمترین تصمیم گیریِ جلسه امروز معرفی ترکیب جدید هیئت مدیره شرکت نگین آرای آسیا است که طی یکسال آینده به فعالیت مشغول خواهند بود. ترکیبی که از برآیند تصمیم نمایندگان گروه اقتصادی مهرگان و سایر سهامداران شرکت نگین مشخص خواهد شد.    

البته در کنار نیمه های خالی لیوان نقاط مثبتی هم برای ارائه در مجمع امروز وجود دارند که همان افتتاح پردیس سینمایی مگامال و راه اندازی مجدد «آی تی لند» یا همان بازار موبایل و کامپیوتر می باشد که قطعا برگ برنده مدیر عامل و سایر مدیران اجرایی عوامل اجرایی است که بر روی آن تأکیدات موکدی صورت خواهد گرفت.

به هر صورت باید منتظر ماند و دید در نهایت چه تصمیماتی در جلسه امروز مجمع عمومی سالیانه شرکت نگین اخذ خواهد شد و سرنوشت بزرگترین پروژه ساخت و ساز شهرک اکباتان که در حال حاضر نیمه کاره به حساب می آید به کجا ختم خواهد شد؟  

منتشر شده در شنبه 17 تير 1396       کد خبر : 6749
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح