اخطار شهرداری ناحیه برای گلفروشی بلوک 10

اخطار شهرداری ناحیه برای گلفروشی بلوک 10

موارد مطرح شده در خصوص گلفروشی احداثی در بلوک 10 صحیح بود و برای جمع آوری این مکان ضرب الاجل تعیین شده است.

محمد اسدالهی شهردار ناحیه 6 در گفتگو با سایت خبری اکباتان ضمن بیان این مطلب افزود: پس از بازدید میدانی صورت گرفته از بلوک 10 اخطار قانونی را برای جمع آوری بنای ایجاد شده تحت عنوان گلفروشی ابلاغ کردیم که متقابلا متصدیان آن مکان درخواست زمان کردند و بر همین اساس یک مهلت قانونی 10 روزه برای آنجا در نظر گرفته ایم تا یا به حالت گلخانه تغییر حالت پیدا کند یا کلا جمع آوری شود.

وی همچنین در خصوص مشکل عدم وجود قرارداد کاری برای فعالیت پیمانکاران سرای محله نیز گفت: ما طبق یک صورتجلسه یک سرای اماکن را در اختیار سرای محله شهرک اکباتان قرار داده ایم و آنها هم باید با رعایت موازین قانونی نسبت به واگذاری این امکان به پیمانکاران اقدام کنند، یعنی اجاره بدهند و درآمد زایی کنند. در حال حاضر مسوولیت صفر تا صد این اماکن با سرای محله است و اگر مشکلی رخ دهد باید خودشان پاسخگو باشند. البته که طی یکی دو روز آینده و پس از بررسی هایی که توسط رئیس اداره اجتماعی ناحیه صورت خواهد گرفت، نامه ای به سرای محله ارسال می شود تا طی مدت مشخصی تعیین تکلیف لازم در مورد قراردادها انجام گیرد چون در غیر اینصورت جلوی کار پیمانکارها را خواهیم گرفت و این اماکن تعطیل خواهد شد.   

شهردار ناحیه 6 در پایان در خصوص سیلوی سیمان فعال در کارگاه مترو اکباتان خاطر نشان کرد: این کارگاه برای تکمیل پارکینگ های ایستگاه مترو فعال است و البته درصدد هستیم تا رایزنی های لازم را با افراد مسوول انجام دهیم تا از حیث مسائل زیست محیطی پیشگیری های لازم پیاه سازی شود.

گفتنی است اقدام شهرداری ناحیه 6 در ابلاغ اخطار قانونی به بلوک 10 که به منظور تغییر حالت گلخانه احداث شده در آن انجام گرفته، پس از آن صورت گرفت که علی ارادتی رئیس هیئت مدیره مرکزی اکباتان انتقاداتی را نسبت به ایجاد بنای اضافه در فضای مشاعات برخی بلوکهای فاز 2 مطرح نمود.

منتشر شده در سه شنبه 20 تير 1396       کد خبر : 6763
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح