تدارک هایپر می اکباتان به مناسبت روز دختر

تدارک هایپر می اکباتان به مناسبت روز دختر

فروشگاه زنجیره ای هایپر می اکباتان به مناسبت روز دختر تدارک هدایای مختصر را در قالب یادبود دیده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در تقویم ایرانی با عنوان روز «دختران» نامگذاری شده‌است‎‎، نامگذاری‌ای که در پی معرفی الگویی برجسته برای دختران مسلمان و به‌ ویژه شیعه اهل بیت است.

بر همین اساس امسال فروشگاه هایپر می اکباتان در نظر دارد در روز سه شنبه مورخه 3 مرداد که مصادف با تولد حضرت فاطمه معصومه (س) و به عنوان روز ملی «دختران» نامگذاری شده است، هدایایی را در قالب یادبود مختصر به دخترانی که به این فروشگاه مراجعه می کنند اهدا نماید.

طبق برنامه ریزی های به عمل آمده این هدایا در مقابل ورودی های فروشگاه هایپر می به دختران تقدیم خواهد شد و البته طبق اعلام نظر دست اندرکار سن و سال خاصی برای اهداء هدایا در نظر گرفته نشده است و از کودکان تا نوجوانان و جوانان تدارک لازم محیا شده است.

پیش از این فروشگاه هایپر می اکباتان در رویدادهای گوناگون تقویمی اعم از اعیاد مذهبی و ملی و حتی جشن سال نو میلادی برنامه ریزی های خاصی را تدارک و به مرحله اجرا رسانده است که همین مسئله نشانگر رویکرد فرهنگی در استراتژی های تجاری این مجموعه به شمار می رود.

در کنار این برنامه ها، به دفعات حمایت های کالایی ( آبمیوه، کیک و ...) از برخی برنامه های مذهبی و فرهنگی در شهرک اکباتان توسط مدیریت «بزرگترین فروشگاه تأمین مایحتاج روزانه اکباتان» صورت گرفته است که این مورد نیز جای تقدیر و سپاسگزاری دارد.    

در سال 1385 شورای عالی انقلاب فرهنگی، براساس پیشنهاد فرهنگسرای دختران، روز مبارک تولد حضرت فاطمه معصومه (س)، کریمه اهل بیت را به عنوان «روز ملی دختران» تصویب و اعلام نمود و بر همین اساس نیز طی جشنی در روز میلاد آن حضرت، اولین سالروز ملی دختران گرامی داشته شد و فرهنگسرای دختران به عنوان دبیرخانه دائمی روز ملی دختران انتخاب گردید.   

منتشر شده در يكشنبه 1 مرداد 1396       کد خبر : 6798
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح